loading

Caliph (Permakanan Sunnah Minda)ItemID : 184358910

Our Price
RM 47.00
Normal Price
RM 80.00    You save RM 33.00 (41%)
Shipping
RM 6 by courier to Peninsular Malaysia
RM 10 by courier to Sabah, Labuan
RM 10 by courier to Sarawak
Combine Shipping AllowedCombine Shipping Allowed , Ships 1-3 working days after payment.
Please select option below

X

Quantity
- +
Ship From
Selangor  
Ship To
Within Malaysia
Payment Method
Internet Banking,
Weight
0.5 (kg or dimension)
Views
12
Available Quantity
10
deen81
Since 17 May 2012

Feedback Score
: 84+
Positive Feedback
: 98.84%
Total Product
: 102
Item Specification
  • Report
  • Brand : Caliph

    Product Description


    Caliph (Permakanan Sunnah Minda)

    CALIPH

     .

    SUNNAH FOOD SUPPLEMENT

    .

     

    Harga Promosi : RM 47.00

    .(Harga Sebenar : RM 80.00)

    ,,

    ” Anak saya memang dikenali dan paling famous di perumahan saya, di sekolah pon begitu..alangkah bahagianya saya kalau dia dikenali disebabkan pekertinya yang baik dan kecerdikannya..

    Tetapi, bukan itu yang menjadikannya terkenal, anak saya yg berusia 7 tahun ni dikenali dgn perangainya yang sangat hyper, suka membuli anak2 jiran, lansung tidak mendengar kata, malas belajar, malas ke sekolah dan hanya akan memberontak kalau tak mengikut permintaan dia..hampir beberapa kali saya terlepas tangan ke kepalanya..Allahuakbar, saya akan selalu menangis bila dia jadi macam ni..saya selalu percaya yg saya tidak berjaya mendidik dia dgn baik. Semua salah saya..

    Saya pasti, Allah pasti tunjukkan penyelesaian yang terbaik..pelbagai cara saya dah lakukan, tapi tak banyak yang berubah..

    Sehinggalah, adik ipar saya datang ke rumah, sambil dibawanya buah buahan untuk kami sekeluarga dan sebotol Jus Caliph untuk anak saya. Adik ipar saya suruh sy ikhtiar dengan makanan Sunnah disamping menyuruh sy jgn berhenti berdoa dan ajarkan doa dan selawat kepada anak2 sy setiap kali nak minum jus Caliph ni..katanya Jus ni bukan ubat, jus makanan tambahan sebagai ikhtiar je..lagipon jus ni dibuat dari Delima, Madu, Kurma, Kismis, Buah Tin, Aprikot dan Omega 3&Omega 6..semua bahan ni mmg bagus untuk IQ, tumbesaran dan minda kanak2..

    Alhamdulillah, saya mula bg anak sy mengamalkan Jus Caliph ini dan suruh dia selawat dan suruh dia baca doa ..tapi seperti biasa, dia memberontak..dia taknak baca doa..
    Saya cuba pujuk dia sehinggalah dia minum jgk..tetapi dia nak selawat dan baca bismillah shj..
    alhamdulillah jgk dia suka dengan Jus Caliph ni..

    Selepas seminggu,

    Pada suatu malam, masa nak suapkan Jus Caliph ni macam biasa dia akan selawat dan baca bismillah dulu..tapi bila nak suap dia cakap tunggu dulu ibu..dia tadah tangan.. ” Ya Allah tolonglah Arif, Arif nak jadi hamba yang soleh, Arif nak jadi anak yang baik kepada ibu bapa Arif..ibu dan abah ”

    Terkejut saya dengan doa dia..terus peluk dia, mengalir airmata meng aaminkan doa dia.. sampai tertumpah Jus tu..terpaksa ambik yang baru..

    Abah dia pon memang terkejut bila dia sendiri dengar malam tu..

    Alhamdulillah, syukur kepada Allah. Semuanya berlaku hanya dengan izin dari NYA..

    ====================================

    Ibu Bapa yang prihatin akan memberikan anak-anak mereka makanan tambahan untuk kecergasan minda dan tumbesaran anak-anak mereka.

    Namun, produk yang tidak berkesan dan rasa yang kurang enak tidak digemari anak-anak akan menyebabkan kerugian kemudian hari,

    Cubalah Caliph- Sunnah Supplements for Kids. InshaAllah, anak-anak anda pasti gemari nya dan akan dapat menikmati 1001 khasiat didalamnya.

    ..
    ====================================
    — Juice Caliph – Sunnah Supplement for Kids —
    ====================================


    Jus ini tinggi dengan kandungan Serat, Kalsium, Vitamin dan Minerals yang sangat membantu untuk tumbesaran dan perkembangan otak kanak-kanak.

    Amalan pengambilan gabungan makanan sunnah ini melalui Jus Caliph bukan sahaja mampu menjadi pemangkin kepada kesihatan terunggul, malahan membantu anak anak kita memperoleh keberkatan dengan mengamalkan makanan sunnah dalam kehidupan seharian, In Shaa Allah..

    Bagi memudahkan anak anak anda mengamalkan makanan sunnah dan mendapat khasiat untuk pertumbuhan dan perkembangan otak mereka . Cuba lah Jus Caliph – Sunnah Supplement For Kids.

    .

    Soalan Lazim Caliph Sunnah Supplement for Kids

    ..

    Apakah Jus Caliph?

    Jus Caliph ialah jus makanan tambahan kanak kanak yang tinggi dengan kandungan Serat, Kalsium, Vitamin dan Minerals yang sangat membantu untuk tumbesaran dan perkembangan otak kanak-kanak.

    Apakah kandungan yang terdapat di dalam Jus Caliph?

    Jus Caliph mengandungi ‘GRED TERBAIK’ :
    *Kurma
    *Kismis
    * Madu
    * Delima
    * Buah Tin
    * Aprikot
    * Omega 3
    * Omega 6

    .

    Kenapa saya harus memilih Jus Caliph untuk anak saya?
    Anda perlu memilih Jus Caliph kerana :

    ** Kesemua kandungan di dalam Jus Caliph -Sunnah Supplement For Kids merupakan sumber yg tinggi dengan Serat, Vitamins, Minerals dan nutriens yang lain.

    ** Kurma, Kismis, Madu, Delima dan Buah Tin merupakan makanan Sunnah yang sangat digalakkan diamalkan oleh semua umat Islam termasuk kanak kanak.

    ** Setiap bahan yang terkandung dalam Jus Caliph memiliki kehebatannya tersendiri yang mampu menjadi penawar pelbagai penyakit dan perkembangan minda bukan sahaja terbukti secara saintifik, malahan turut diperakui khasiatnya oleh baginda Rasulllah S.A.W melalui hadis-hadis dan ayat-ayat suci Al-Quran.

    ** Amalan pengambilan gabungan makanan sunnah ini melalui Jus Caliph bukan sahaja mampu menjadi pemangkin kepada kesihatan terunggul, malahan membantu anak anak kita memperoleh keberkatan dengan mengamalkan makanan sunnah dalam kehidupan seharian, In Shaa Allah..

    Adakah Jus Caliph mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia?

    YA.Jus Caliph- Sunnah Supplement For Kids tidak mendapat pengiktirafan sebagai ‘PRODUK TIDAK PERLU BERDAFTAR’ kerana ianya hanyalah makanan tambahan(food supplement) berasaskan buah buahan Gred Terbaik.

    Produk ini sesuai untuk siapa?

    Jus Caliph di formulasikan khas kepada kanak kanak seawal 1 tahun dan keatas.

     

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Sebarang pertanyaan boleh hubungi ;

      SMS /  WhatsApp:  019 - 362 9677 ( Din )

                                                011- 1668 0863 ( Pn. Mila )

    Boleh COD untuk kawasan Shah Alam ( Caj RM 5.00 )

     Klang, Subang, USJ, Puchong & PJ  ( Caj RM10.00 )





    Questions & Comments

    Questions & Answers   Ask Seller

    Recently Viewed Items


    ~ Kami juga membuat penghantaran secara COD untuk kawasan     Kelang,Shah Alam,Subang,Petaling Jaya dan Puchong.

       ( Bergantung pada permintaan pelanggan )

     

    ~ Kami menggunakan perkhidmatan courier PosLaju. Courier lain boleh diuruskan atas permintaan pelanggan.

       

     

    Questions & AnswersDo you have any questions to ask merchant about this product   Ask Seller

    Related Products

    deen81' Best Seller

    deen81' Items



    You may also be interested in Tag:



    Note : The seller assumes all responsibility for listing this item. Please contact the seller to resolve any questions before or after purchasing the item. Currency is RM (Ringgit Malaysia) unless otherwise noted.
    Back to Top
    lelong class
     
    subscribe
    Copyright © 2016 Interbase Resources Sdn. Bhd. (465435-U). All product names are trademarks of their respective companies.
    Lelong.my is not affiliated with or endorsed by any company listed on this site.
      Follow us : facebook       Our Partner : paypal
    Our Affiliates : Lmall.my | Superbuy.my | Pretty.my