loading

GARAM BUKIT 7 HERBAItemID : 179098060

Our Price
RM 58.00
Normal Price
RM 90.00    You save RM 32.00 (36%)
Shipping
RM 6 by courier to Peninsular Malaysia
RM 9 by courier to Sabah, Labuan
RM 9 by courier to Sarawak
Combine Shipping AllowedCombine Shipping Allowed , Ships 1-3 working days after payment.
Please select option below

X

Quantity
- +
Ship From
Kedah  
Ship To
Within Malaysia ,Ship By: Normal Pos
Weight
0.3 (kg or dimension)
Views
533
Available Quantity
2993
almasyuk
Since 24 May 2014

Feedback Score
: 399+
Positive Feedback
: 99.75%
Total Product
: 556
NetPay
Buyer Protection Program
Payments are covered by BPP (Learn More)
Item Specification
  • Report
  • Brand : garam bukit
    Conditions : New

    Product Description


    GARAM BUKIT 7 HERBA

    WANITA RUGI TAK CUBA

    Siapa sangka kakak dari Sungai Petani Kedah jeragatnya pudar dalam 3 hari… Dah 2 tahun beliau mengalami masalah jeragat …
    ” Akak baru guna sehari , muka jadi cerah, lepas 3 hari tengok kat cermin dah pudar, muka pun licin, lepas je bersara cikgu, jeragat naik tak surut-surut, tapi kali ni puas hati, tapi akan benci betul, kenapa la tak keluar 2 tahun lepas “
    ” Lepas 5 Minit guna scrub herba ni, saya tengok balik dekat cermin… perghhh semua kecut… yang bengkak-bengkak semua reda, licin memang takyah kata la…macam baby, dah lama tak rasa macam ni “
    ” nak kata tak solat akak solat, tapi muka makin lama makin kusam, baru akak tahu saluran darah akak banyak yang tersumbat, bila pakai scrub garam herba ni, muka akak dah tak kusam, badan pun ringan, wangi pulak tu…husben kata jangan tukar-tukar pakai yang lain dah “
     
    Mahukah anda saya tunjuk satu jalan bagaimana anda boleh dapatkan muka yang cerah dan berseri-seri pada kos yang paling rendah dan berkesan?
    Jawapannya ialah Garam Bukit Adunan 7 herba Kak Pikah
    Biasa kita tengok orang guna krim malam siang, spray , set skincare dan macam-macam lagi…..tambah pula banyak sangat skincare dekat pasaran, dah tak tahu nak guna yang mana satu…Tapi tak ramai tahu kelebihan garam bukit asli
    Kita datang dari tanah, jadi untuk memulihkan masalah kulit kita juga harus menggunakan unsur berasaskan tanah dan herba semulajadi
    Bila muka kena jeragat, jerawat, parut dan kulit kusam perkara pertama yang kita perlu settlekan dulu ialah melancarkan darah di sekitar muka…
    Bila dah lancar baru la muka tu nampak hidup semula.. Produk biasa tak selesaikan masalah malah menebalkan lagi masalah muka kita..
    Tahukah anda garam bukit antara medium terbaik untuk anda mendapatkan wajah yang cerah dan menambah seri bukan hanya wajah malah keseluruhan tubuh badan anda.
    Wanita Indonesia menjadikan garam bukit ni bahan wajib untuk kecantikan wajah Dan badan mereka… Sebab tu la kita tengok mereka ni walaupun dan berusia masih lagi awet muda..
    Kini scrub garam bukit keluaran Kak Pikah ini menjadi satu fenomena kecantikan baru di Malaysia…
    Di adun dengan 7 herba terpilih khas untuk mengatasi masalah kulit muka dan badan …
     
    Apa kesan awal selepas 2 minit penggunaan:
     
    - kulit terasa sangat bersih , tak sama seperti pakai pencuci muka biasa
    - kulit terasa lembut macam bayi
    - kulit lebih tegang dan anjal
    - kulit lebih cerah dan licin
    - yang mana ada jerawat, jerawat akan kecut
    - anda mesti terkeluar perkataan ” perghhh ” ” bestnya ” ” betul la licin betul muka” ” lembut ha kulit aku” dan macam2 lagi
    Kenapa boleh dapat hasil cepat ???
     
    Jawapannya darah kita dah start berjalan lancar..
    Ini kerana garam bukit melancarkan darah, mengaktifkan pembuluh darah yang menyempit, dan merilekskan kulit muka anda
    Kulit muka yang stress susah dan lambat nak sembuh terutama jeragat dan jerawat

    Antara bahan utama scrub herba garam bukit ini :
    Garam bukit asli
    Kulit kayu manis
    Habbatussauda
    Cengkih
    Aloe vera
    Kunyit
    Buah pala
    Minyak zaitun

    Garam bukit melancarkan darah, bila darah dah kembali lancar, maka herba-herba pula akan bantu merawat masalah kulit kita pula

    Anda kena tahu bagaimana produk berfungsi, ada yang tak tahu bagaimana produk bekerja.. Itu yang pakai beli jeee produk sebelum ni kan… kan ..kan..kan…
    Bagi mereka yang ada masalah kulit kusam, penggunaan kali pertama ,anda akan dapat rasa kulit anda mula hidup dan nampak lembab semula
    Scrub herba garam bukit ini membantu anda Menghilangkan masalah muka seperti :
    - Mengecut dan menghilangkan jerawat
    - Menghilangkan jeragat masalah no 1 wanita 30an ke atas
    - Menghilangkan Parut
    - Mencerahkan muka
    - Mengawal kulit berminyak
    - Menutup liang pori terbuka
    - Bagi anda yang ada masalah tone kulit tak sekata, Urut lebih di bahagian yang berbelang-belang tersebut
    - Membuang sel kulit mati
    - Melembut,Melicin,Melembab, Dan mmg habiskan kulit muka
    - Meredakan bengkak akibat jerawat yang meradang
    - Mencerahkan muka
    - Mengawal kulit berminyak
    - Menutup liang pori terbuka
    - Bagi anda yang ada masalah tone kulit tak sekata
    - Menghilangkan masalah aczema
    - Melicin dan melembutkan kulit muka
    - Melancarkan peredaran darah di sekitar muka
    - Menghilangkan blackhead dan whitehead
    - Melembabkan kulit kering
    - Mengawal kulit berminyak dan sensitif
    - Menambah seri dan merawat kulit kusam
    - Kulit muka lebih glowing dan hidup
    Bila wajah dah cantik dan
    berseri-seri tak lengkap jika badan kita tak cerah, gebu dan menarik
    Masuk minggu kesempatan anda pakai, anda pergi dekat cermin dan anda dapat lihat urat-urat kapilari darah di wajah anda anda berjalan lancar…
    Yang paling best bukan muka sahaja, kami sediakan khas scrub garam bukit herba untuk satu badan… Anda boleh cerahkan kembali bahagian anggota badan yang gelap terutama bawah lengan dan di tepi peha
    Jangan terkejut jika masalah selulit anda juga boleh hilang…
    Yela muka dah cerah dan berseri – seri , Mai tang badan gelap pula… Yang best muka dan badan sama-sama putih…
    Mereka yang dah cuba scrub herba kami akan rasa lain terutama muka mereka akan rasa hidupppp jeee… Kalau Kawan-kawan tak tegur tu saje sangat laa….
    Bagi mereka yang dah pakai satu badan akan rasa badan ni lebih ringan dan bangun pagi tak rasa penat… Buka bangun dengan cergas muka pun akan ikut cantik Dan berseri-seri
    Bukan sahaja muka berseri-seri, antara kelebihan lain scrub herba Garam Bukit Kak Pikah ni :
    - Menyingkirkan sel-sel kulit mati
    - Mengurangkan selulit
    - Mencerahkan kulit
    - Melembab & me”relakskan” kulit
    - Membantu memecahkan lemak bawah kulit
    - Mengurangkan risiko kanser kulit
    - Melancarkan peredaran darah seluruh badan.
    - Mengurangkan kesakitan dan keletihan kaki setelah seharian berdiri dan berjalan.
    - Membantu merawat tumit kaki yang merekah.
    - Mengurangkan pening, migrain, angin, lemak
    - Membantu membuang toksin dari badan dan dapat mengelakkan virus.
    - Melegakan kesakitan otot, lenguh-lenguh, sakit-sakit sendi, sengal-sengal dan kekejangan otot kaki.
    - Menghilangkan gatal-gatal, kaki berair (kulat air), kaki pecah, kaki berbau
    - Melancarkan perjalanan darah, mengurangkan toksid, lemak/kolestrol di samping mengaktifkan perjalanan darah.
    Ermmmm banyak kan kelebihan produk ni, rugi kan siapa yang tak tahu tentang kelebihan scrub herba garam bukit ni kan….
    Yang mana isteri-isteri yang tengok husben makin gelap tu apa kata bagi merek pakai… Kesian tengok…
    Terutama husben anda yang kerja di bawah di adam matahari
    Siapa yang boleh guna :
    Sesuai untuk wanita dan lelaki dan semua jenis kulit.
    Cara Penggunaan ASAS:
    Basahkan bahagian yang hendak di scrub dan sapu secara rata, buat urutan membulat di bahagian muka secara perlahan-lahan dan bilas sampai bersih. Untuk bahagian badan anda boleh gosok secara rata . Sesuai di gunakan setiap hari atau 3 kali seminggu untuk mendapatkan kesan yang maksimum
    Bagi masalah jerawat :
    Urut lembut bahagian yang berjerawat secara membulat dan perlahan-lahan agar kulit tidak terjejas. Pakai 2 kalau sehari pagi dan sebelum tidur Masalah jeragat dan parut Urut lembut secara membulat dan tolak ke atas. Urut lama sedikit dalam 1 minit secara lembut hingga berbuih…lebihkan urutan di bahagian dahi kerana bahagian ini lebih gelap dari bahagian pipi. Boleh pakai setiap hari atau selang 2 ke 3 hari 2 kali sehari
    Masalah kulit sensitif
    Urut lembut secara membulat 1 kali sehari selang setiap 3 hari… Pastikan anda yang berkulit sensitif menggunakan air suam untuk membersihkan muka Tone tidak sekata Urut lembut dan lebihkan bahagian yang gelap agar warna kulit kembali rata pada keseluruhan wajah. Boleh guna setiap hari 2 kali sehari.
    Kulit Kusam Dan Suram
    Untuk Masalah kulit kusam urut secara membulat sambil mencubit-cubit lembut muka dan tepuk lembut agar sel kulit mati dan kapilari darah yang tersumbat kembali lancar dan wajah makin berseri. Di galakkan pakai ketika ambil wuduk bagi yang beragama Islam Untuk kesan yang maksimum anda boleh guna 3 kali sehari kecuali mereka yang berkulit sensitif
    Untuk bahagian badan
    Waktu mandi ketika badan tengah basah, urut dan sental anggota badan terutama celah ketiak,celah peha,leher, tumit kaki,siku,lutut,pinggang dan pinggang… Sangat baik untuk hilangkan selulit

     

    Nota : Jika betul2 cuci muka dengan scrub ni akan keluar buih, ni saya nak tunjuk demo saya buat cepat-cepat jadi buih dia kurang …

    Petua : Jika nak wajah awet muda dan cantik sebelum pakai scrub herba ni baca lah Surah Yusof ayat 4 dan di sambung dengan Surah Thaahaa ayat 3

     

    PASTINYA ORIGINAL DARI

    http://almasyuk.lelong.my

     

    call/whatsapp : 01112424681


    Last Updated @ 10/3/2016 1:57:14 AM


      Buy with confidencewe have 751 Good Ratings from buyers !

    BuyerItem IDDateRatings
    Be**** 169435400 12/5/2016 7:11:00 PM Fast delivery
    yu**** 180095676 12/5/2016 5:58:00 PM -
    ny**** 184906853 12/3/2016 12:46:00 PM awesome seller..
    ny**** 176990766 12/3/2016 12:46:00 PM awesome seller..
    mz**** 164661406 12/2/2016 11:42:00 AM -
    kv**** 184734747 11/29/2016 6:36:00 PM Thanks
    ro**** 150781982 11/29/2016 12:43:00 PM -
    ro**** 177576303 11/29/2016 12:37:00 PM -



    Recent Transactions

    Buyer Product Details
    hu**** GARAM BUKIT 7 HERBA 1 pcs
    23/10/2016
    nu**** GARAM BUKIT 7 HERBA 1 pcs
    08/09/2016
    Um**** GARAM BUKIT 7 HERBA 1 pcs
    06/09/2016
    ga**** GARAM BUKIT 7 HERBA 1 pcs
    14/08/2016
    nk**** GARAM BUKIT 7 HERBA 1 pcs
    03/08/2016
    Sy**** GARAM BUKIT 7 HERBA 1 pcs
    19/07/2016
    hu**** GARAM BUKIT 7 HERBA 1 pcs
    12/07/2016


    Questions & Comments

    Questions & Answers   Ask Seller

    Recently Viewed Items


    Maybank : 152170102502
    Mohd Saifullah Bin Samsudin


    Public Bank : 4766282122
    Mohd Saifullah Bin Samsudin


    CIMB Bank : 7609988392

    Mohd Saifullah Bin Samsudin


    Bank Islam: 02105020156971

    Mohd Saifullah Bin Samsudin


    Kami menggunakan perkhidmatan courier PosLaju and Gdex sahaja!! !!

    Gudang kami berada di Kedah. Jadi Waktu Operasi Penghantaran adalah seperti berikut:

    Poslaju Kedah Operasi : Ahad , Isnin, Selasa, Rabu, Khamis, Sabtu.

    Poslaju Kedah Tutup : Jumaat.

    ** Tapi Sabtu minggu pertama setiap bulan Poslaju tutup.**

    Gdex Kedah Operasi : Isnin, Selasa, Rabu, Khamis, Jumaat.

    Gdex Kedah Tutup : Sabtu, Ahad

    ** Tapi Jumaat setiap minggu Gdex Operasi half day **

    SILA RUJUK POSTAGE RATE UNTUK MENGETAHUI BARANG ANDA AKAN DIPOS MENGUNAKAN POSLAJU ATAU GDEX.

     

    Jika ada sebarang pertanyaan tentang barang / status barang / tracking / discount / bulk order. Terus Whatsapp / Telegram

    0111-2424681 (Untuk Lebih Mudah Berurusan)

    ** Untuk Penghantaran Ke Sabah dan Sarawak barang yang melebihi 2 KG dikenakan charge yang agak tinggi dari PosLaju dan Risiko untuk barang anda rosak adalah tinggi, jadi pelanggan di nasihat whatsapp kami terlebih dulu sebelum pembayaran dibuat - kerana kualiti servis untuk anda, keutamaan kami **

    Urus niaga dalam Ringgit Malaysia.

    Pembayaran belian melebihi RM100 melalui interbank yang memerlukan float transaction selama 1-3 hari,

    proses penghantaran akan delay sehingga transaction clear.

     

     

    sila hubungi saiful whatsapp: 01112424681

    Questions & AnswersDo you have any questions to ask merchant about this product   Ask Seller

    Related Products

    almasyuk' Best Seller

    almasyuk' Recently Sold

    almasyuk' Items



    You may also be interested in Tag:



    Note : The seller assumes all responsibility for listing this item. Please contact the seller to resolve any questions before or after purchasing the item. Currency is RM (Ringgit Malaysia) unless otherwise noted.
    Back to Top
    lelong class
     
    subscribe
    Copyright © 2016 Interbase Resources Sdn. Bhd. (465435-U). All product names are trademarks of their respective companies.
    Lelong.my is not affiliated with or endorsed by any company listed on this site.
      Follow us : facebook       Our Partner : paypal
    Our Affiliates : Lmall.my | Superbuy.my | Pretty.my