loading

Gel Mandian Bidara SERIEMAS Limau Purut (500ML)ItemID : 180175390

Our Price
RM 38.00 9 Sold
Shipping
RM 8 by courier to Peninsular Malaysia
RM 12 by courier to Sabah, Labuan
RM 11 by courier to Sarawak
Ships 1-3 working days after payment.
Please select option below

X

Quantity
- +
Ship From
Melaka  
Ship To
Within Malaysia ,Ship By: Courier Service
Views
413
Available Quantity
3
marimarishop
Since 08 Jan 2016

Feedback Score
: 1+
Positive Feedback
: 100.00%
Total Product
: 5
NetPay
Buyer Protection Program
Payments are covered by BPP (Learn More)
Item Specification
  • Report
  • Model / SKU : SERIEMAS
    Conditions : New

    Product Description


    Gel Mandian Bidara SERIEMAS Limau Purut (500ML)

    Gel Mandian Bidara SERIEMAS Limau Purut (500ML)


    Gel Mandian Bidara SERIEMAS Limau Purut (500ML)


    Gel Mandian Bidara SERIEMAS Limau Purut (500ML)

    Cuba bayangkan bila satu keluarga sering diganggu makhluk halus, bila suami asyik marah2, bila isteri tannak dgr cakap, bila anak sering terjaga malam dan menangis, bila suasana rumah rasa suram dan muram. Rasa mcm tak gembira je, rasa macam nak kuar je dari rumah!!
    .
    .
    Lebih malang, bertekak laki bini pasal perkara yg remeh je, sampai bercerai - berai. Bergaduh mcm nak roboh rumah, jiran sebelah rumah pun malu nak dengar. Malu bukan nak amik tau, tp kalau dah bising sgt, sekampung pun dgr.

    Istighfar bebanyak.. Kawan-kawan pun boleh hilang cenggini..
    .
    .

    "Bila hidup dikelilingi jin / setan, cenggini la jadinya. Nak baca Al-quran pun macam berat je, nak pg solah jemaah kat surau lak apatah lagi. Malas kemain. Kepala plak pening memanjang." - Syariman (Bertam Jaya)

    .
    .

    "Alhamdulillah, diri rasa lebih tenang dan aman setelah amalkan gel mandian Seriemas bidara ni.. anak kecik akak dah  makin dgr kata dan tak kuat meragam. Hubby akak plak makin senyum2 je.." -  Farahin (Kuala Sungai Baru)
    .
    .

    "As Salam Sis.. Memang baguslah lepas saya pakai bau bdn saya hilang serta merta dan lagi satu keharuman bau gel ini berpanjangan. Lagi satu, sebelum ni saya macam pening2 kepala dan badan saya rasa lemau dan tidak bermaya tapi lepas saya pakai gel mandian ni bdn saya segar dah.. " - Kak Ifah, Paya Rumput Melaka.
    .
    .

    "Nasihat kita, order dan gunakan terus bila dah . Guna 2 kali sehari pun dah cukup. Insyaallah, beribadah jd lebih tenang dan aman."

    .
    SAMA2 KITA IKHTIAR...
    .
    SEBAB.... ianya boleh kata sukar MELAINKAN bagi korang yg betol2 bersungguh nak berikhtiar...

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    KENAPA PERLUNYA UTK DAPATKAN GEL MANDIAN SERIEMAS DAUN BIDARA ?
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    HARGA MURAH - kenapa perlu bayar lebih untuk produk yg bermanfaat?

    JIMAT - hanya perlu guna sedikit saja dah boleh cover 1 anggota.

    WANGI - Didatangi dengan 3 aroma yang harum dan menyegarkan (limau purut, lavender dan pudina)

    KEPEKATAN - formula terbaru utk gel mandian yg lebih pekat dan guna lebih lama.

    SELAMAT -  Produk yg mempunyai kelulusan  KKM NOT160400652K / NOT160400655K. Gunakan dengan tenang.

     

    KELEBIHAN GEL SERIEMAS DAUN BIDARA DARI KAMI
    .
    .
    ✔ Mengandungi ekstrak Essential Oil daun bidara kerana Daun Bidara MEMANG digunakan untuk rawat pesakit yg ada gangguan.


    MUDAH DIGUNAKAN apabila merasai datangnya gangguan seperti sihir


    ✔ Membantu MELINDUNGI diri atau ahli keluarga dari gangguan jin & manusia


    ✔ Membantu MENGHALANG sihir @ gangguan yg tak elok yg cuba mendekati.


    ✔ Membantu MENTERAMKAN ANAK yg kerap menangis akibat gangguan


    ✔ Telah diriwayatkan ianya antara yg AMALAN penggunaan para ulama' zaman suatu ketika dulu.. 


     

    Dapatkan segera Gel Mandian Seriemas Bidara yang pekat dan berkualiti dengan harga TAK SAMPAI RM50 pun sebotol. 

     

    ===========
    Camna nak dapatkan GEL MANDIAN BIDARA SERIEMAS ni?
    ===========
    .
    Boleh  WHATSAPP pada kami:


    ---->> 0127110404
    ---->> 0127110404
    ---->> 0127110404

     

     


    Last Updated @ 10/10/2016 3:59:50 PM


    Recent Transactions

    Buyer Product Details
    ni**** Gel Mandian Bidara SERIEMAS Limau Purut (500ML) 1 pcs
    18/10/2016
    ga**** Gel Mandian Bidara SERIEMAS Limau Purut (500ML) 1 pcs
    04/10/2016
    al**** Gel Mandian Bidara SERIEMAS Limau Purut (500ML) 1 pcs
    26/09/2016
    FN**** Gel Mandian Bidara SERIEMAS Limau Purut (500ML) 2 pcs
    24/09/2016
    me**** Gel Mandian Bidara SERIEMAS Limau Purut (500ML) 1 pcs
    04/09/2016
    Fi**** Gel Mandian Bidara SERIEMAS Limau Purut (500ML) 1 pcs
    02/09/2016
    is**** Gel Mandian Bidara SERIEMAS Limau Purut (500ML) 2 pcs
    07/08/2016


    Questions & Answers   Ask Seller

    Recently Viewed Items


    Kami menggunakan perkhidmatan Pos Laju dan Pos Biasa. Selain itu, kami juga akan menggunakan perkhidmatan courier lain melalui EasyParcel berdasarkan permintaan.

    Sebarang kerosakan ketika penghantaran hendaklah dimaklumkan kepada kami dengan segera selepas penerimaan.

    Questions & AnswersDo you have any questions to ask merchant about this product   Ask Seller

    Related Products

    marimarishop' Best Seller

    marimarishop' Items



    You may also be interested in Tag:
    *



    Note : The seller assumes all responsibility for listing this item. Please contact the seller to resolve any questions before or after purchasing the item. Currency is RM (Ringgit Malaysia) unless otherwise noted.
    Back to Top
    lelong class
     
    subscribe
    Copyright © 2016 Interbase Resources Sdn. Bhd. (465435-U). All product names are trademarks of their respective companies.
    Lelong.my is not affiliated with or endorsed by any company listed on this site.
      Follow us : facebook       Our Partner : paypal
    Our Affiliates : Lmall.my | Superbuy.my | Pretty.my