loading

JUICE CALIPH - Rahsia anak bijak dan PintarItemID : 176473500

Our Price
RM 53.50
Normal Price
RM 80.00    You save RM 26.50 (33%)
Shipping
RM 7 by courier to Peninsular Malaysia
RM 11 by courier to Sabah, Labuan
RM 11 by courier to Sarawak
Combine Shipping AllowedCombine Shipping Allowed , Ships 1-3 working days after payment.
Please select option below

X

Quantity
- +
Ship From
Selangor  
Ship To
Within Malaysia ,Ship By: Courier Service
Views
207
Available Quantity
29999
NorelLane
Since 01 Jul 2013

Feedback Score
: 147+
Positive Feedback
: 98.04%
Total Product
: 24
NetPay
Buyer Protection Program
Payments are covered by BPP (Learn More)
Item Specification
  • Report
  • Conditions : New

    Product Description


    JUICE CALIPH - Rahsia anak bijak dan Pintar

     

     

     

     

     

     

    Jus Caliph sebagai suplement untuk minda kanak-kanak adalah suplement yang berasaskan makanan Sunnah dan ia dihasilkan dalam bentuk cecair yang memudahkan pengambilan.  Rasa Mix Berry yang masam-masam manis pasti akan menjadi kegemaran si cilik anda.  Diformulasikan khusus untuk perkembangan minda  di samping memelihara kesihatan dalaman dan luaran anak anda.

    KINI...Jus Caliph Supplement Sunnah telah berwajah baru!!!

     

     Anak saya memang dikenali dan paling famous di perumahan saya, di sekolah pon begitu..alangkah bahagianya saya kalau dia dikenali disebabkan pekertinya yang baik dan kecerdikannya..

    Tetapi, bukan itu yang menjadikannya terkenal, anak saya yg berusia 7 tahun ni dikenali dgn perangainya yang sangat hyper, suka membuli anak2 jiran, lansung tidak mendengar kata, malas belajar, malas ke sekolah dan hanya akan memberontak kalau tak mengikut permintaan dia..hampir beberapa kali saya terlepas tangan ke kepalanya..Allahuakbar, saya akan selalu menangis bila dia jadi macam ni..saya selalu percaya yg saya tidak berjaya mendidik dia dgn baik. Semua salah saya..

    Saya pasti, Allah pasti tunjukkan penyelesaian yang terbaik..pelbagai cara saya dah lakukan, tapi tak banyak yang berubah..

    Sehinggalah, adik ipar saya datang ke rumah, sambil dibawanya buah buahan untuk kami sekeluarga dan sebotol Jus Caliph untuk anak saya. Adik ipar saya suruh sy ikhtiar dengan makanan Sunnah disamping menyuruh sy jgn berhenti berdoa dan ajarkan doa dan selawat kepada anak2 sy setiap kali nak minum jus Caliph ni..katanya Jus ni bukan ubat, jus makanan tambahan sebagai ikhtiar je..lagipon jus ni dibuat dari Delima, Madu, Kurma, Kismis, Buah Tin, Aprikot dan Omega 3&Omega 6..semua bahan ni mmg bagus untuk IQ, tumbesaran dan minda kanak2..

    Alhamdulillah, saya mula bg anak sy mengamalkan Jus Caliph ini dan suruh dia selawat dan suruh dia baca doa ..tapi seperti biasa, dia memberontak..dia taknak baca doa..
    Saya cuba pujuk dia sehinggalah dia minum jgk..tetapi dia nak selawat dan baca bismillah shj..
    alhamdulillah jgk dia suka dengan Jus Caliph ni..

    Selepas seminggu,

    Pada suatu malam, masa nak suapkan Jus Caliph ni macam biasa dia akan selawat dan baca bismillah dulu..tapi bila nak suap dia cakap tunggu dulu ibu..dia tadah tangan.. ” Ya Allah tolonglah Arif, Arif nak jadi hamba yang soleh, Arif nak jadi anak yang baik kepada ibu bapa Arif..ibu dan abah ”

    Terkejut saya dengan doa dia..terus peluk dia, mengalir airmata meng aaminkan doa dia.. sampai tertumpah Jus tu..terpaksa ambik yang baru..

    Abah dia pon memang terkejut bila dia sendiri dengar malam tu..

    Alhamdulillah, syukur kepada Allah. Semuanya berlaku hanya dengan izin dari NYA..

    ====================================

    Ibu Bapa yang prihatin akan memberikan anak-anak mereka makanan tambahan untuk kecergasan minda dan tumbesaran anak-anak mereka.

    Namun, produk yang tidak berkesan dan rasa yang kurang enak tidak digemari anak-anak akan menyebabkan kerugian kemudian hari,

    Cubalah Caliph- Sunnah Supplements for Kids. InshaAllah, anak-anak anda pasti gemari nya dan akan dapat menikmati 1001 khasiat didalamnya.

    ..
    ====================================
    — Juice Caliph – Sunnah Supplement for Kids —
    ====================================
    Jus ini tinggi dengan kandungan Serat, Kalsium, Vitamin dan Minerals yang sangat membantu untuk tumbesaran dan perkembangan otak kanak-kanak.

    Amalan pengambilan gabungan makanan sunnah ini melalui Jus Caliph bukan sahaja mampu menjadi pemangkin kepada kesihatan terunggul, malahan membantu anak anak kita memperoleh keberkatan dengan mengamalkan makanan sunnah dalam kehidupan seharian, In Shaa Allah..

    Bagi memudahkan anak anak anda mengamalkan makanan sunnah dan mendapat khasiat untuk pertumbuhan dan perkembangan otak mereka . Cuba lah Jus Caliph – Sunnah Supplement For Kids.

    .

    Soalan Lazim Caliph Sunnah Supplement for Kids

    ..

    Apakah Jus Caliph?

    Jus Caliph ialah jus makanan tambahan kanak kanak yang tinggi dengan kandungan Serat, Kalsium, Vitamin dan Minerals yang sangat membantu untuk tumbesaran dan perkembangan otak kanak-kanak.

     

     


     

    Wajah Baru Jus Caliph Supplement Sunnah Wajah Baru Jus Caliph Supplement Sunnah

    Siapakah yang disarankan untuk mengambil Jus Caliph Supplement Sunnah

     
    Jika anda merasakan anak anda :- 

    1. Kurang Memberi Tumpuan Di Dalam Kelas
    2. Kurang Minat Belajar
    3. Kurang Fokus
    4. Kurang Aktif
    5. Malas Belajar
    6. Sukar Menghafal Pelajaran
    7. Degil
    8. Mudah Demam
    9. Mudah Diserang Selsema

    Jus Caliph Supplement Sunnah adalah JAWAPAN dan PENYELESAIAN masalah-masalah di atas. Jika anda juga merasakan anak anda memerlukan makanan tambahan untuk kecergasan minda dan kecerdasaan tubuh Jus Caliph Supplement Sunnah HARUS menjadi pilihan PERTAMA untuk si cilik anda. 

     

     Bahan Utama Yang Terkandung Dalam Jus Caliph Supplement Sunnah 

    Mengandungi makanan sunnah yang amat kaya dengan vitamin, mineral dan serat yang dapat membantu sistem imunisasi tubuh anak anda.
     

    Kurma
    Kurma


     

    Madu
    Madu


     

    Kismis
    Kismis



     

    Buah Tin
    Buah Tin


     

    Delima
    Delima

     

     

     

    Aprikot
    Aprikot


     

    Omega 3 dan Omega 6
    Omega 3 dan 6

     

    Kebaikan Jus Caliph Supplement Sunnah

    Jus Caliph Supplement Sunnah sangat sesuai diamalkan oleh kanak-kanak seawal usia 1 tahun ke atas. Antara kebaikannya ialah :-
    1. Sebagai antibodi tubuh
    2. Membantu kanak-kanak agar lebih fokus di dalam kelas
    3. Membantu anak lebih aktif dan cerdas
    4. Membantu kanak-kanak agar lebih mudah menghafal dan mengingati apa yang dipelajari
    5. Membantu memberi nutrien dan vitamin serta mineral yang diperlukan oleh tubuh


    Saranan Pengambilan Jus Caliph Supplement Sunnah 

    1 hingga 3  Tahun - 2.5ml sebelum sarapan dan sebelum tidur
    4 hingga 6 Tahun - 5ml sebelum sarapan dan sebelum tidur
    6 Tahun ke atas - 10-20ml sebelum sarapan dan sebelum tidur


     

     
     
     
                                                
     
                                                        SMS/ WhatsApp : Norel- 0193050165
     
                                                                     Email: norellane.ent@gmail.com
                                                                       Personal FB: norelindayanti nawawe
                                                                    1.Maybank:11 403 937 9129
                                                                    2.Public bank:4514663707
                                                                    3.RHB:1-14062-0022631-6
     
                                              Please Pm Seller once the payment done,in order to fasten the delivery process.icon_rolleyes.gif

     

                                              Thank you for visiting Norellane thumbup.gif                                     
     




    Questions & Comments

    Questions & Answers   Ask Seller

    Recently Viewed Items


    Please sms or email us with the payment detail:

    Bank( Transaction no + date/ time), Amount and Item order. To faster the delivery process

    Item will be sent using Skynet or POSLAJU

    Charges: RM 7 for peninsular Malaysia or RM 10 ( Sabah /Sarawak)

    Item will be sent using register mail
    It will take about one week to the destination
    Please put your correct address, recipient contact no
     
    If item received have problem, Please let us know by emailing to this address: relazz_linda@yahoo.com
    We will sincerely effort for buyer's satisfaction and you can request return item and we will refund your payment
     
    We would like to thank you for visiting Norel Lane Store

    Questions & AnswersDo you have any questions to ask merchant about this product   Ask Seller

    Related Products

    NorelLane' Best Seller

    NorelLane' Items



    You may also be interested in Tag:



    Note : The seller assumes all responsibility for listing this item. Please contact the seller to resolve any questions before or after purchasing the item. Currency is RM (Ringgit Malaysia) unless otherwise noted.
    Back to Top
    lelong class
     
    subscribe
    Copyright © 2016 Interbase Resources Sdn. Bhd. (465435-U). All product names are trademarks of their respective companies.
    Lelong.my is not affiliated with or endorsed by any company listed on this site.
      Follow us : facebook       Our Partner : paypal
    Our Affiliates : Lmall.my | Superbuy.my | Pretty.my