loading

Minyak Lintag Gunung 5x Power - Lelaki PowerItemID : 185879963

Our Price
RM 50.00
Shipping
RM 7 by courier to Peninsular Malaysia
RM 12 by courier to Sabah, Labuan
RM 12 by courier to Sarawak
Please select option below

X

Quantity
- +
Ship From
Shah Alam / Selangor  
Ship To
Within Malaysia ,Ship By: Others :Nationwide
Payment Method
Internet Banking,Others :,CIMB,
Views
11
Available Quantity
100
anuar2069
Since 02 Feb 2010

Feedback Score
: 83+
Positive Feedback
: 100.00%
Total Product
: 57
Item Specification
  • Report
  • Conditions : New

    Product Description


    Minyak Lintag Gunung 5x Power - Lelaki Power

    Minyak Lintag Gunung 5x Power - Lelaki Power

    Zakar besar dan panjang merupakan idaman setiap pasangan, Jika anda mahukan zakar anda kuat perkasa, segar, panjang dan kental Ikuti langkah-langkah dan tips untuk Zakar besar dan panjang.

    Mengasak zakar

    Semasa mengasak urut dari bahagian pangkal lubang dubur, tarik sehingga ke pangkal kantung buah zakar. Gunakan kelima-lima jari anda ditutup rapat. Asak guna tangan kiri dan kanan bergilir-gilir, urut dan tarik ke atas. Buat dengan perlahan, tekanan yang tidak terlalu kuat dan jangan gopoh. Tarik nafas anda dalam-dalam untuk mengumpul oksigen yang cukup dalam darah, kemudian, tahan nafas anda dan tumpukan pada kawasan zakar. Apabila mengasak anda akan lihat batang zakar anda mengembang. Itu satu petanda yang baik… buat proses mengasak ini kira-kira 10-15 minit setiap hari.

    Menjabat zakar

    Anda kena faham kaedah ini untuk membuang angin pada urat zakar supaya zakar anda lebih kuat. Cuba anda fikir apa berlaku kalau saluran brek kereta anda ada angin.. Mestila brek x berapa makan kan? sama la macam zakar kita gak.. so masa berjabat ni.. letakkan jari anda pada bahaian tepi pangkal zakar anda dan rasa lubang cincin itu… tarik nafas dalam-dalam… tahan nafas sambil menekan lubang cincin.. apabila dah tak tahan lepaskan nafas anda dengan kuat.. ala mcm kita warm up bila nak main sukan tuh… ulang lagi sehingga anda rasa zakar anda terasa lebih segar

    Mengurut zakar

    Aku rasalah.. kaedah ni yang paling anda suka buat. haha.. ok..gurau jer .urut batang zakar anda dari bahagian paling pangkal ke hujung. pastikan letakkan minyak yg mencukupi supaya kulit zakar tidak melecet.. kedudukan ibu jari di bahagian atas jari telunjuk (mungkin dengan jari hantu sekali di bahagian bawah) urut perlahan-lahan. Anda juga boleh menggunakan teknik ini. Buat huruf O menggunakan jari telunjuk dan ibu jari, pada pangkal zakar. kemudian lurutkan jari anda dari pangkal hingga ke hujung. Anda akan menolak darah ke bahagian hujung zakar.. bila anda membuat proses ini zakar anda akan mengembang lebih besar sebab darah akan disalurkan dengan baik di dalam pembuluh darah. semasa melurut zakar anda, kemutkan otot zakar anda (seperti hendak menahan kencing) dengan ini urat zakar akan menjadi lebih kuat dan besar.. buat proses ini kira-kira 15-20 minit.. lakukan dengan sabar.. jangan gelojoh.. seelok-eloknya zakar anda separa tegang ataupun tegang semasa mengurut.. tetapi jangan sampai teransang pulak.. kang terpancut. terbatal pulak proses urut anda..

    Mengasah zakar

    Lepas tu barulah anda mengasah.. ini nak bagi stamina dan ketahanan pada kepala zakar kita supaya tak cepat geli dan boleh bertahan lama semasa bersama nanti.. buatlah pada bahagian atas, bawah, tepi kepala zakar anda. kalau terasa geli berhenti kejap.. pastu sambung balik.. Ingat sekali lagi!! jangan sampai terpancut.

    *Jika anda memerlukan produk untuk mengurut zakar bagi besar dan panjang? Anda boleh menggunakan Produk Minyak Lintah gunung 100% asli 5 x power keluaran pak din...whatsapp 016-2879817segera jgn tunggu lame...

     

    Diedar Oleh :

    GAGAH SIHAT ENTERPRISE
    BANDAR PUTRI KLANG,
    41200 KLANG,
    SELANGOR

    BERDAFTAR DENGAN SSM : SA0354235-H





    Questions & Answers   Ask Seller

    Recently Viewed Items

    Questions & AnswersDo you have any questions to ask merchant about this product   Ask Seller

    Related Products

    anuar2069' Best Seller

    anuar2069' Items




    Note : The seller assumes all responsibility for listing this item. Please contact the seller to resolve any questions before or after purchasing the item. Currency is RM (Ringgit Malaysia) unless otherwise noted.
    Back to Top
    lelong class
     
    subscribe
    Copyright © 2016 Interbase Resources Sdn. Bhd. (465435-U). All product names are trademarks of their respective companies.
    Lelong.my is not affiliated with or endorsed by any company listed on this site.
      Follow us : facebook       Our Partner : paypal
    Our Affiliates : Lmall.my | Superbuy.my | Pretty.my