loading

Minyak Lintah Sensa Oil + Free ShippingItemID : 176585830

Our Price
RM 40.00
Shipping
FREE SHIPPING
Ships 1-3 working days after payment.
Please select option below

X

Quantity
- +
Notify me when it is available again
Ship From
Kuala Lumpur  
Ship To
Within Malaysia ,Ship By: Courier Service
Payment Method
Internet Banking,Credit Card,Bank Transfer,
Views
92
Available Quantity
0
MSS123
Since 28 Jun 2013

Feedback Score
: 149+
Positive Feedback
: 100.00%
Total Product
: 24
Item Specification
  • Report
  • Model / SKU : Lelaki
    Conditions : New

    Product Description


    Minyak Lintah Sensa Oil + Free Shipping

     

     

     

     

     

    Sensaoil diadun daripada minyak lintah bersama campuran cengkih dan Butea Superba yang terkenal dengan keupayaannya untuk membesarkan saiz zakar di samping membantu merangsang tenaga dan keinginan seksual para suami.

    Minyak lintah yang merupakan antara ramuan utama Sensacream mengandungi sebatian pheromone, histamin dan yang bertindak merangsang pasangan dengan bau yang dihasilkan seterusnya menggalakkan aktiviti seksual. Histamin turut berupaya menggalakkan ereksi serta meningkatkan tahap libido atau keinginan seksual seterusnya membantu merapatkan lagi keintiman anda dan pasangan.

     

     

     

     

    Apakah ciri-ciri utama Minyak Lintah Sensaoil?

    •  Merawat sakit otot, kekejangan dan sengal badan
    •  Membesar dan memanjangkan saiz zakar
    •  Melambatkan ejakulasi agar tahan lama
    •  Memaksimumkan ereksi agar zakar lebih tegang dan keras
    •  Merawat lemah tenaga batin dan mati pucuk
    •  Melancarkan perjalanan darah
    •  Mengurangkan pembekuan darah
    •  Membesarkan diameter saluran darah
    •  Ransangan seksual melalui bau agar menghairahkan pasangan
    •  Menjadi lebih bertenaga dan tidak mudah tewas
    •  Mengelakkan penyakit uluran
    •  Lebih berkesan jika diurut pada waktu malam

     

     

     

    •  Sensa#1: Melambatkan Ejukasi

    (Pancutan Mani) Agar Tahan Lebih Lama. Ketika bersetubuh, produk sensa ini mampu melambatkan pancutan mani. Jadi banyaklah posisi yang anda boleh memukulnya! Bayangkan kalau anda mampu buat 6-10 posisi memukulnya tanpa henti, aduh nikmatnya!

    •  Sensa#2: Untuk Lebih Besar, Panjang, Keras Dan Tahan Lama

    Produk Sensa ini kalau diamal, boleh mengeraskan batang zakar, lebih besar dan tahan lama, maksudnya selepas anda membuat tembakan, anda terus memukul tanpa disuruh. Percaya lah anda juga boleh. Sebab orang lain dah berjaya dan tengoklah pasangan anda nanti selimut pun tak dapat nak tarik. Itu tanda nya dia sangat puas!

    •  Sensa#3: Melambatkan Geli

    Cepat geli adalah disebabkan urat-urat tidak dijaga, Sensa ini mampu melambatkan geli. Bila lambat geli, maka pasangan anda pula yang tak tahan geli dan meminta dicepatkan tembakan tu. Akhirnya siapa yang tewas dulu dan ‘Anu’ anda akan tersenyum lebar. Itulah rahsianya!

    •  Sensa#4: Memaksimumkan Ereksi Agar Lebih Kuat, Tegang, Dan Keras

    Kekuatan batang zakar sangat penting sebab kalau tak kuat macamana nak menikam? Semakin kuat tikaman semakin jauhlah pelayaran!

    •  Sensa#5: Merawat Lemah Tenaga Batin, Mati Pucuk Dan Menambahkan Selera Seks

    Makan pil-pil cap ayam, cap unta ada risiko bahayakan jantung dan organ-organ yang lain, saya tak nak bertanggung jawab! Untuk selera seks, anda janganlah pula makan minyak Sensa ini kerana ia hanya untuk kegunaan luaran sahaja. Sensa ini mampu menambahkan selera seks anda! Bila selera dah ada ianya secara semulajadi akan memulihkan tenaga batin anda. Makan pil yang bukan-bukan ni sebenarnya cara orang malas dan jalan mudah, sebab malas nak buat amalan dan urut secara semulajadi macam datuk nenek moyang dulu. Untuk produk Sensa ini ada cara urutan disediakan. Cukup mudah dan jelas. Semua orang boleh melakukannya.

    •  Sensa#6: Melajukan Tembakan Pancutan

    Ada satu kes pasangan yang tidak dapat zuriat, rupanya pancutan atau tembakannya tak laju dan tak sampai ke sasaran. Cubalah amal Sensa ini sebagai jalan ikhtiar. Urat anda mungkin tersumbat, lemak-lemak banyak. Jangan gigi je servis digosok hari-hari, mana lebih penting, batang gigi atau batang zakar? Dua-dua penting kan..Kalau dua-dua penting maka kena jagalah seeloknya seperti menjaga diri sendiri.

    •  Sensa#7: Melancarkan Peredaran Darah Dan Mengurangkan Pembekuan Darah

    Kat badan “Anu” kita, kalau lemak-lemak banyak kemungkinan besar banyak saluran mungkin tersumbat. Batang zakar jadi tak berapa kuat nak naik sebab berat. Saluran mani dan darah penting tu. Sensa mampu melancarkan peredaran darah serta mengurangkan pembekuan darah.  Lepas amal Sensa ini, mungkin timbul urat-urat di batang zakar anda, jangan panik! Sebab itu tandanya anda gagah, tengok orang bina badan, timbul urat-urat kan, anda pun boleh tapi di batang zakar anda la!

    •  Sensa#8: Rangsangan Seksual Daripada Bau

    Sensa telah didatangkan khas dengan pati minyak lavender yang harum dan mengandungi anti-septik. Lavender juga mengandungi agen penenang dan anda akan dapat merasai kehebatan Sensa hanya dalam beberapa saat setelah menyapunya di mana-mana bahagian kulit. Jika Sensa disapu pada zakar semasa berasmara, ia juga dapat mengaktifkan clitoris, di mana ia bertindak merangsang libido/ghairah seksual pasangan anda.

    •  Sensa#9: Membesarkan Diameter Saluran Darah Serta Membetulkan Urat Saraf Zakar

    Urat-urat saraf disekitar zakar mesti dijaga dan diperbetulkan, Sensa ini mampu membesarkan diameter saluran darah dan membetulkannya kalau diamal. Ianya sangat berkesan jika digunakan dengan kerap apabila semua bahan aktif dapat menyerap ke dalam epidermis dan masuk ke dalam 6666 saluran darah di dalam zakar. Semua ramuan yang terkandung di dalam produk Sensa ini telah diuji di makmal dan terbukti berkesan untuk melancarkan perjalanan darah, mengurangkan pembekuan darah dan membesarkan diameter saluran darah.

    •  Sensa#10: Pantang Sentuh, Nak Saja

    Adakah anda mampu bersetubuh sekali seminggu? Kalau ya, maknanya selera seks anda menurun, tetapi dengan amalan sensa ini, apabila bahu bersentuh je dengan pasangan, yang pasti “Anu” anda akan tidak duduk diam…

    •  Sensa#11: Merawat Sakit Otot, Kekejangan Dan Sengal Badan

    Sensa diadun dengan gabungan ekstrak lintah yang mengandungi hirudin, pheromone dan histamin. Formula ini juga mengandungi minyak zaitun, lada hitam dan halia. Dengan ramuan yang hebat ini, produk sensa telah terbukti boleh merawat penyakit seperti sakit otot, kekejangan dan sengal-sengal badan.

     

     

    wild x

     

     

    Tips-tips Sensaoil

    Gunakan sensaoil dan sensa cream secara berselang seli secara konsistem, iaitu saudara

    kena mendisiplinkan diri supaya tidak tertinggal sehingga ke hari ketujuh bagi

    mendapatkan perubahan yang jelas. Gunakan secara berturut-turut selama 40

    hari. Amalkan penggunaan minyak lintah SensaOil™ pada waktu malam untuk

    memberikan tekanan stuktur perubahan urat zakar dengan cepat.

     

     

     

    ok-grip

     

     

     

    Kandungan Sensaoil

    Minyak Lintah: Minyak lintah telah digunakan sebagai penawar untuk pelbagai jenis masalah kesihatan sejak zaman dahulu lagi. Ia mengandungi sebatian hirudin yang bertindak menyingkirkan darah kotor yang terkandung dalam tubuh manusia, sekaligus membantu merawat penyakit yang dialami. Selain membantu mengatasi masalah kulit seperti eczema dan psoriasis, minyak lintah turut berkesan untuk menambah saiz dan ukuran zakar seterusnya meningkatkan fungsi seksual kaum lelaki.

     

    Halia Bara: Di samping membantu mengatasi masalah sengal-sengal otot dan urat sendi, halia bara  turut berupaya menjana hormon testosteron di dalam tubuh lelaki sekaligus membantu meningkatkan fungsi dan keinginan seksual serta menggalakkan penghasilan sperma yang berkualiti.

     

    Cengkih: Cengkih yang bersifat antiseptik ini ternyata kaya dengan magnesium yang berperanan mengurangkan kekejangan dan keletihan otot serta membantu membekalkan tenaga fizikal dan seksual.

     

    Lada Hitam: Di samping kaya dengan antioksidan yang bertindak melindungi tubuh daripada serangan penyakit, lada hitam juga berupaya mengawal tekanan darah, mencegah masalah radang, merawat penyakit sendi serta dapat membantu menambah tenaga tambahan untuk kecergasan tubuh badan.

     

    Zaitun: Minyak zaitun tinggi kandungan vitamin E yang bersifat antioksidan bagi membantu memelihara kelembapan dan kehalusan kulit, mempercepatkan proses penyembuhan luka di samping melindungi kulit daripada kerosakan serta masalah radang.

     

    Butea Superba: Herba yang berasal dari Thailand ini mampu memelihara sistem kardiovaskular dan prostat di samping membantu mengatasi masalah kesuburan dan gangguan ereksi, meningkatkan kuantiti sperma yang berkualiti serta meningkatkan fungsi dan keinginan seksual. Ia juga mengandungi flavonoid dan sterol yang bersifat antioksidan bagi mencegah radang dan kerosakan sel, manakala kandungan stigmasterol membantu mengurangkan kadar kolestrol.

     

     

     

        

     

     

     

     

     

     


    Last Updated @ 6/13/2016 12:41:46 PM




    Questions & Answers   Ask Seller

    Recently Viewed Items


     

     

     

    564119406323
    Gerwana Sari Entreprise
     
     
    14380094201529
    Mohd Shaifulddin Salleh
     
     
    10503300035519
    Mohd Shaifulddin Salleh
     
     
     
     
    38850023662
    Mohd Shaifulddin Salleh

     

     

     

    Questions & AnswersDo you have any questions to ask merchant about this product   Ask Seller




    Note : The seller assumes all responsibility for listing this item. Please contact the seller to resolve any questions before or after purchasing the item. Currency is RM (Ringgit Malaysia) unless otherwise noted.
    Back to Top
    lelong class
     
    subscribe
    Copyright © 2016 Interbase Resources Sdn. Bhd. (465435-U). All product names are trademarks of their respective companies.
    Lelong.my is not affiliated with or endorsed by any company listed on this site.
      Follow us : facebook       Our Partner : paypal
    Our Affiliates : Lmall.my | Superbuy.my | Pretty.my