Item ID : 196557631

Pakej Ebook Hanya Sesuai Untuk Mereka yang Tidak Mahu Bekerja +Bonus++

Condition : New         Item at : Selangor   , 2 views
Pakej Ebook Hanya Sesuai Untuk Mereka yang Tidak Mahu Bekerja +Bonus++
Start Price : RM 10.00 Bid Increment:RM 1.00
Highest Bidder : - Highest Bid:RM 0.00
Your Maximum Bid
What's Maximum Bid?
: RM  
Add to Watchlist

Time Left : 6 hours 33 mins (22 Sep 2017 8:19:00 AM)

Shipping Fee : 
Peninsular :RM0
Sabah,Labuan:RM0
Sarawak:RM0
International:RM
Shipping Method :  Others :, Sent to Email
Ship To : International
Payment Method :  Internet Banking, Bank Transfer

Brand : ello9
Model / SKU / Code : mesti dimiliki oleh semua di malaysia
Remove banner from my ads, Click here


Brand:
ello9
Model/SKU:mesti dimiliki oleh semua
Condition:New



Pakej Ebook Hanya Sesuai Untuk Mereka yang Tidak Mahu Bekerja +Bonus++

New Page 1

 

hot

welcome

 

 

Beli hari ini

EBOOK PREMIUM

Pakej Tak Perlu Kerja, Akhirnya Sesiapa Sahaja Boleh Menjadi Kaya Gila Tanpa Perlu Bekerja di Rumah

 

Maklumat rahsia berikut hanya sesuai untuk mereka yang tidak mahu bekerja dan mahu menjana wang cepat dan mudah dari bilik tidur mereka sahaja...

Belajar Teknik Rahsia Bagaimana Mendapat RM20 Dalam Masa 7 Minit Di Rumah & Di Depan Komputer Anda & Lakukan Lagi Dan Lagi Dan Lagi!
Anda Telah Jumpa Telaga Emas Anda!

Ucapkan kerja dan gaji anda sekarang selamat tinggal...
Kirim salam kat bos anda sekarang...


Kerana anda akan dibocorkan suatu rahsia dahsyat yang akan membolehkan anda menjana ribuan ringgit dan menjadi...
"Kaya Nak Mampos" Sekelip Mata Sahaja...

 
...bekerja keras setiap hari untuk menjamin gaji masuk di akhir bulan...
 
...kerisauan membayar bil setiap bulan dan memikirkan samada ada duit cukup ke tidak...
 
...membuang masa mencari skim-skim cepat kaya yang menjanjikan pulangan palsu...
 
...sahaja angan-angan mat jenin anda yang selalunya tidak menjadi itu...
 
...dipermain-main dan diperolok-olokkan semata-mata kerana anda tidak memandu kereta mewah...
 
Akhirnya Terbocorlah:

"Maklumat Dalaman Yang Menggunakan Lubang Dalam Sistem Dan Membolehkan Sesiapa Mengaut Keuntungan Atas Angin Tanpa Perlu Lakukan Apa-Apa Kerja..."

Samada anda seorang yang telah lama berada di Internet atau baru sahaja memasuki dunia Internet hari ini, anda perlu berhenti sekarang dan mendengar apa yang ingin saya ceritakan di sini. Kerana saya akan memboloskan suatu rahsia besar yang tidak diketahui ramai dan dijangka mendatangkan pendapatan lumayan kepada anda di tahun 2008 ini "tanpa perlu melakukan apa-apa kerja" atau mengeluarkan setitik peluh pun.
Teknik rahsia yang mahu disembunyikan oleh pihak-pihak tertentu inilah yang membolehkan setengah-setengah "orang baru" menjana pendapatan jauh lebih banyak dari orang yang sudah lama berada di Internet tetapi sesat dalam pencarian wang internet mereka. Penggunaan teknik rahsia mudah ini membezakan antara yang berpendapatan RM20 sehari dengan mereka yang berpendapatan dalam RM1,000 sehari!

... jadi anda perlu baca setiap perkataan dalam surat ini kepada anda, kerana...

"Jangan Lagi Di Tipu...
Dan Di Permainkan Lagi...
Selepas Ini..."
 

Akhirnya... ada seseorang yang telah berani membocorkan rahsia dalaman sebenar ini yang akan mengakibatkan tahun 2008 ini menjadi tahun anda melihat wang datang terus ke mesin ATM.

Usah buangkan masa anda dan modal hasil dari titik peluh wang simpanan anda untuk menyertai segala skim pelaburan Internet seperti Swisscash, Buyebarrel, Empay dan lain-lain. Teknik rahsia saya ini tidak memerlukan satu sen modal pun dari anda selepas ini! Dan pastinya ia bukan suatu skim pelaburan Internet, MLM atau yang lain-lain yang berkaitan dengannya.
 

Panduan Tak Perlu Kerja adalah sebuah e-book yang amat berguna jika anda ingin menceburi bidang perniagaan internet khasnya ‘Affiliates Marketing’ . Anda mungkin terlihat banyak iklan PPC dalam Google iaitu Tak Perlu Kerja dan sebagainya. Ini memperlihatkan keberkesanan e-book ini.

E-book ini banyak membicarakan cara mudah yang anda perlu lakukan untuk menjadi affiliates dan bagaiman anda hendak mempromosikannya.

Antara teknik yang diperbincangkan dalam e-book ini ialah mengenai penggunaan Adwords,teknik penjualan ‘offline’ dan ‘internet marketing’.

Bagaimanapun saya dapati masih ada sedikit kekurangan dalam e-book ini dimana sekiranya anda yang msih baru dalam perniagaan internet banyak pertanyaan yang perlu anda kupasi dan mencari jawapan.

Apa yang menarik mengenai e book Tak perlu kerja ialah cara-cara menghasilkan pendapatan dalam masa 7 minit. Sekiranya anda mengikut secara terperinci arahan yang diberi ,anda akan beroleh pendapatan anda sendiri melalui teknik-teknk yang diberikan .

Dan saya dapat tunjukkan banyak contoh berdasarkan kisah benar *orang biasa seperti anda* yang telah saya bocorkan rahsia ini dan SEKARANG sedang melihat pendapatan Internet mereka masuk secara automatik dan tidak henti-henti.

Berikut adalah beberapa testimonial mereka...

testimonial

"Apa yang saya boleh ucapkan adalah syabas! Teknik anda luar biasa dan terbukti berkesan. Saya sudah berkecimpung di dalam industri internet sejak sedekad yang lalu, tapi inilah kali pertama saya benar-benar beroleh hasil yang lumayan.

揝ebelum ini, pendapatan bersih saya dari internet selepas ditolak kos pengiklanan, hosting dan lain-lain dalam lingkungan RM2,000 setiap bulan.

揝ejak saya gunakan teknik anda, pendapatan saya meningkat 400%! Pendapatan bersih saya dalam masa sebulan sekarang adalah dalam lingkungan RM10,000.

揟eknik anda benar-benar bagaikan cerita angsa bertelur emas yang saya selalu dengar semasa kecil dahulu, dan saya adalah pemilik angsa bertuah ini, terima kasih kepada anda!"

Ahmad Anuar


testimonial

"Saya sebelum ni makan gaji dengan syarikat kontraktor terkenal di Selangor, kalau saya sebut semua mesti kenal punyalah. Dulu gaji boleh tahan, tapi sekarang dah dekat 6 bulan tak dapat gaji. Bini pulak dah bising. Jadi sementara tengah-tengah cari kerja baru ni, cuba-cuba la cari pendapatan sampingan guna internet.

揗acam silapmata, dalam masa 3 minggu pertama aje gunakan kaedah ke 3 yang awak ajarkan, saya dah berjaya kumpulkan RM7,600. Memang hebat!

揟ak dapat nak gambarkan perasaan saya bila buka peti surat dan nampak berpucuk-pucuk surat sampai. Mana taknya, semuanya orang bagi duit. Masa kerja dulu, tak pernah mimpi duit boleh datang bergolek macam sekarang.

揝ekarang, saya dah ucapkan selamat tinggal pada bekas kawan-kawan sekerja dan majikan saya."

Haziq Md Fuad


testimonial

"Encik saya anggap sebagai penyelamat kehidupan dan maruah saya. Sebagai ibu tunggal, banyak cabaran yang saya hadapi di tempat kerja. Sukar untuk saya kekal bekerja di satu-satu tempat kerana terlampau banyak gangguan yang saya terima baik dari majikan atau dari rakan sekerja. Lebih menyedihkan bila kaum sejenis saya sendiri melabel saya sebagai penggoda.

揝ebab itu saya bersyukur dapat beljar rahsia Encik. Dengan menggunakan teknik Encik, saya beroleh lebih dari RM200 sehari hanya dengan bekerja beberapa minit di rumah sahaja.

揟ak perlu lagi saya hadap isteri-isteri cemburu dan gangguan dari lelaki-lelaki gatal di tempat kerja saya. Ketenangan ini tidak terhingga nilainya.

揟erima kasih yang tak terhingga!"

Haslina Kamal


testimonial

"Enam bulan dulu, Devan siang kerja bawa lori, malam kumpul kotak, lagi tin, lagi besi, semua. Saya kerja kerani klinik Selayang area. Kita dua kuat-kuat kerja mau kasi bayar sewa flat, lagi bil, lagi anak sekolah, lagi motorcyle. Hari-hari penat mau cari wang la. Banyak gaduh itu time la. Tapi itu dulu punya cerita.

揝ekarang, lain tempat juga duduk, lagi beli kondo baru Selayang area, 2008 siap. Lagi ada kereta. Devan kerja lori sendiri punya baru angkat. Malam dia duduk rumah, rest la. Ini kita buat part time saja sudah boleh dapat 4 ribu satu bulan income!

揃anyak terima kasih Encik Mohd kasi tolong sama kita! Sekarang kita sudah senang, banyak happy. Lagi mau dapat baby baru."

Seeta & Devan


testimonial

揂ssalamualaikum wrt. Subhanallah, macam mana saudara boleh fikirkan teknik yang menakjubkan ini ya?

揝aya sangat terkejut melihat betapa cepatnya teknik saudara menghasilkan pendapatan untuk saya! Kali pertama saya menggunakannya, dalam masa tidak sampai sejam, saya telah mendapat RM120, 2 kali ganda dari modal yang saya keluarkan untuk membeli teknik saudara ini. Alhamdulillah!

揌arapan saya agar saudara meneruskan usaha saudara yang murni untuk membantu lebih ramai insan-insan seperti saya. Bukan berharap menjadi kaya, sekadar mencari pendapatan yang lebih sedikit untuk membantu keluarga tercinta.

 

揝aya menggunakan teknik saudara untuk mendapat purata RM5,000 sebulan. Bagi saya, ini adalah lebih dari cukup berbanding gaji saya sebagai seorang akauntan dahulu.

揝yukran kathiran! Jazakumullahu khairul jaza."

Zaleha Iskandar

 


Anda TIDAK PERLU...


...belajar sebarang perkara berkaitan teknikal komputer!
...mencipta barang anda sendiri ataupun menyimpan stok barangan!
...bercakap atau berjumpa sesiapa pun!
...mendengar keluhan sesiapa melalui email dan telefon!
...berjumpa bakal-bakal pelanggan berkali-kali untuk follow-up!
...berhenti kerja ataupun ubah hidup anda, lakukan secara sambilan di rumah sahaja!
...melaburkan wang yang banyak ke dalam pelaburan Internet dan menunggu gelisah!


Anda MAMPU bekerja ikut masa anda sendiri! Bekerja bila ada mood sahaja!

HANYA PERLU BACA DAN LIHAT WANG MASUK KE DALAM POKET

...Dan Anda Akan Di Bayar Bila...

Bersedia untuk melihat baki akaun bank anda berubah-ubah secara mendadak setiap hari. Bersedia juga untuk ke mesin ATM setiap hari untuk mengeluarkan wang dan memasukkannya ke dalam ASB anda! Percayalah, ia sehebat begitu sekali...

"Kehidupan Anda Akan Berubah Dalam Masa 5 Minit Lagi Kerana..."

Maklumat lengkap dan terperinci bagaimana satu teknik mudah yang tidak pernah di bocorkan selama ini dapat membantu anda mula menjana wang dalam masa 7 minit!
 

Cerita sepenuhnya dan yang sebenarnya tentang cabaran-cabaran dan cara mudah untuk mengatasinya dan mula menjana wang mulai hari ini!
 
Mengapa pelaburan Internet dan MLM bukan cara sebenar untuk menjana wang di Internet ini. Saya akan mengajar supaya anda tidak terpesong melaburkan dan akhirnya meleburkan wang anda di dalam skim-skim tersebut!
 
Belajar kesilapan-kesilapan yang sering dilakukan oleh pakar-pakar Internet Malaysia dan ajaran songsang yang diajarkan kepada semua selama ini!
 

Maklumat dalaman bagaimana satu teknik kecil dapat memberi perbezaan yang cukup jauh dan nyata antara seseorang yang cuba menjana wang di Internet ini! PANAS!!!
 
Belajar mengapa teknik sekadar email dan promosi memang tidak akan menjadi ataupun sekadar membina halaman web jawapan kepada masalah kewangan anda!

 
"Dan Jika Anda Tunggu Beberapa Minit Lagi, Saya Akan Bocorkan Rahsia Bonus di Muka Surat Ini Juga. Pastikan Anda Membaca Sepenuhnya"


Adakah anda sudah bersedia untuk mula menjana wang secara BESAR-BESARAN?

Sudah tidak sabar memulakan perjalanan anda ke alam kekayaan seperti setengah-setengah individu di Malaysia hari ini? Jika sudah, anda hanya perlu klik di bawah dan MUAT TURUN terus ke komputer anda dan rahsia saya akan jadi MILIK anda buat selamanya dalam masa beberapa minit lagi!

testimonial

"Kandungan yang sangat menarik dan idea menjana pendapatan yang hebat. Sesuai untuk semua golongan yang teringin untuk menjalankan perniagaan mereka sendiri dari rumah sahaja.

揜M20 yang dijana dalam masa tidak sampai 20 minit selepas mempraktikkan apa yang diajar di dalam buku ini akan mengubah seorang yang pesimis menjadi optimis, apatah lagi apabila RM20 itu dapat dijanakan berulang-ulang kali.

揔epada rakan-rakan yang bertanya kenapa saya berhenti dari profesion saya, jawapan saya senang sahaja, kalau saya boleh menjana RM20,000 sebulan dari rumah sahaja, kenapa saya mahu terus bekerja?

揝aya lebih dari yakin bahawa saya akan dapat menjadi kaya dalam masa setahun lagi!"

Siti Hajar Md Zaki


testimonial

"Saya ni belajar pun setakat SPM, tu pun SAP. Sebelum ni kerja jadi sekuriti. Boleh la hidup. Tapi memang rezeki saya dapat belajar teknik-teknik encik. Lepas pada tu semuanya berubah.

揌anya menggunakan 2 kaedah yang encik ajar, tiap-tiap minggu saya dapat dalam RM1,000. Rasa macam orang kerja pangkat besar pulak sekarang. Tu yang orang tua-tua kata, tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu.

揔alau orang yang tak tinggi sangat pelajaran macam saya ni boleh buat banyak macam ni, berapa la agaknya orang lain yang lebih bijak pandai dari saya ni boleh buat ya? Bagaimanapun terima kasih banyak-banyak kerana sudi berkongsi rahsia.

揝aya doakan encik selamat dunia akhirat."

Ruslan Baharuddin


testimonial

"Masa mula-mula I baca sales letter you, I ingat another scam. Tapi since ada 90 hari Money Back Guarantee, I pun suka-suka beli. Ha! Terkejut I bila baca, sistem yang memang I sendiri tak sangka. First time I try, terus dapat wang, wahh!

揝elepas itu, I terus menggunakan sistem you dan terima wang berterusan. Crazy meh! Senang-senang I boleh dapat satu dua ribu tiap-tiap hari.

揃ulan lepas saja, I dapat buat RM42,000 dari rumah gunakan PC lama I!"

Karen Thiam

Mudah tak anda mendapat RM20 anda dalam masa 7 minit lagi ini?

                        ***>>> Fakta sebenarnya: ia terlalu mudah!

Saya telah masukkan ia ke dalam pakej yang mudah-dibaca ebook PDF dengan segala-galanya boleh diaktivasi terus dari ebook tersebut! Adobe PDF (jika anda tiada Adobe, sila muat turun sekarang secara percuma.) 

Ia hanya mengambil masa hampir 40 saat sahaja untuk mendapatkan E-Book ini terus ke komputer anda sekarang!

Saya telah pakejkannya supaya ia akan menjadi tersangat mudah untuk anda mula. Anda tidak akan ada satu alasan pun lagi untuk tidak mendapatkannya. Kos untuk mendapatkannya memang terlalu murah berbanding apa yang anda akan dapat selepas beberapa minit membacanya.

"Kalau anda tidak mahu membaca rahsia ini, ada kemungkinan anda membenci wang kerana ia akan datang secara semula-jadi dan secara auto-pilot setelah anda membacanya..."

Shhh... ini rahsia kita, jangan beritahu sesiapa...
FAQ 1

Adakah teknik ini halal dan menurut undang-undang?

Jawapan: Sudah semestinya ia halal dan 100% menurut lunas undang-undang Malaysia. Sekali lagi saya beri jaminan ini bukan skim pelaburan Internet atau MLM dan memenuhi penuh peraturan-peraturan yang berkaitan dengan Akta Jualan Langsung 1993. Saya menjual maklumat rahsia yang akan membenarkan anda mengaut segala kekayaan di dalam dunia ini dalam bentuk E-Book PDF.


FAQ 2

Perlukah saya ada pengalaman atau pengetahuan teknikal untuk memulakannya?

Jawapan: Langsung tidak perlu. Kalau anda tiada SPM sekalipun anda boleh lakukannya. Cuma anda perlu memahami Bahasa Melayu sahaja. Kalau tidak faham Bahasa Melayu agak sukar juga saya hendak membantu. Bagaimanapun, sikit-sikit Bahasa Melayu pun cukup terutamanya yang bukan-Melayu boleh memahaminya dengan mudah dan dapat berkomunikasi dengan saya jika tidak faham. Alhamdulillah, pengunjung dari Brunei, Singapura dan Indonesia setakat ini dapat memahami penuh buku saya.


FAQ 3

Adakah pendapatan saya terhad ke RM20 setiap 7 minit atau sebanyak yang mungkin?

Jawapan: Pendapatan anda akan bergantung kepada anda. Jika anda betul-betul memahami teknik ini, anda mungkin jana jauh lebih banyak daripada ini.


FAQ 4

Adakah ini hanya gimik atau saya benar-benar boleh menjana pendapatan yang banyak dengan teknik rahsia anda ini?

Jawapan: Apa yang saya dapat jamin ialah jika anda sudah betul-betul baca, bertanya saya mana-mana yang tidak faham dan lakukan betul-betul seperti yang saya telah tulis di dalam buku saya ini, Insyaallah ia boleh menjadi dengan sekelip mata sahaja. Boleh dikatakan 99.99% pengguna rahsia ini telah mula menjana wang pada hari yang sama juga.


FAQ 5

Saya masih ragu-ragu dengan tawaran anda ini, jadi saya akan tangguhkan pembelian saya dahulu.

Jawapan: Tawaran saya ini terhad dan terbuka kepada beberapa orang seperti anda sahaja. Jika anda mahu mengambil risiko dengan masa depan anda dan keluarga anda, anda boleh tangguhkan dan fikir selepas ini, tetapi mungkin saya sudah naikkan lagi harga barangan ini atau mungkin sudah mengambil keputusan untuk tidak memberinya kepada orang ramai lagi. Saya tidak rugi apa-apa kerana saya sudah ada banyak wang. Saya cuma fikir untuk diri anda sahaja.


FAQ 6

Mengapa anda yang sudah kaya mahu bersusah-payah memberitahu rahsia ini kepada orang ramai?

Jawapan: Macam ini lah, saya sudah kaya. Sebenarnya saya sudah terlampau kaya. Saya tidak buat apa-apa pun, wang tetap masuk. Saya tidak perlu takut kekayaan saya akan hilang ke apa kerana saya sentiasa akan dapat wang masuk bila-bila masa saya mahu. Jadi, membocorkan ini tidak menjejaskan pendapatan saya yang sedia ada, malah sudah semestinya saya akan dapat duit dengan membocorkan rahsia ini kepada semua. Lagipun, apa salahnya melihat orang di keliling saya juga menjadi kaya kerana ia akan menguntungkan agama, bangsa dan negara.


FAQ 7

Bolehkah saya bersemuka dengan anda atau melakukan panggilan telefon? Bagaimana saya hendak tahu anda ini benar-benar wujud di dunia ini?

Jawapan: Oh tidak! Saya sudah ada pengalaman pahit dalam hal ini selama 2 minggu pelancaran halaman web ini. Panggilan yang bertalu-talu saya terima tengah malam dan orang yang tidak dikenali datang menekan loceng di tengah malam telah membuatkan keluarga saya trauma. Cukuplah dengan menghantar tiket bantuan sahaja kepada saya. Saya akan jawab semua pertanyaan, percayalah!


FAQ 8

Mengapa tidak menggunakan e-mail sebaliknya menggunakan tiket bantuan sahaja?

Jawapan: Sudah banyak kali saya tidak dapat menerima e-mail orang ramai kerana server menolaknya atau masuk ke kotak spam. Lebih baik anda menggunakan tiket bantuan saya. Dengan ini, semua pertanyaan anda dijamin di terima saya.

Jadi... Berapa harga tempahan untuk mendapatkannya?

Yang pasti, saya boleh jamin bahawa ia terlalu murah berbanding dengan nilainya yang sebenar. Saya akan berikan harganya sekarang, tetapi sebelum itu....

Berapa agaknya nilai kepada anda untuk mendapat kebebasan kewangan dan terlepas dari segala bebanan hutang anda sekarang? Bangun pada bila-bila masa anda mahu... bekerja sesuka hati anda... bayangkan hidup anda selepas ini....

Jika seseorang datang sekarang dan beri anda gaya hidup yang anda impikan selama ini, berapa yang anda sanggup bayar?

RM500? RM2,000? Anda sebenarnya bijak jika bayar jauh lebih banyak lagi untuk merealisasikan impian anda ini. Kalau saya anda, saya memang akan angkut terus tanpa berfikir panjang lagi.

Tetapi saya tidak akan mengenakan bayaran sebanyak itu. Tetapi sanggupkah anda membayar RM1,000 untuk mendapatkan maklumat berharga ini. Kalau dalam masa sehari selepas itu, anda mungkin boleh
balik-modal terus, kenapa tidak?

Memang sewaktu membocorkan rahsia ini kepada orang ramai, saya ada terfikir untuk letak harga pada RM400. Teman rapat saya memarahi saya kerana terlalu mudah membocorkannya kepada orang ramai. Tetapi saya fikir saya dah banyak duit... mengapa tidak tolong orang sahaja, tiada salahnya kan?


Jadi, dari apa yang saya lihat anda ada 2 pilihan sahaja...

  1. Anda boleh mengambil peluang terhad ini untuk melabur bagi menjamin masa depan anda dengan meletakkan wang yang cukup sedikit untuk membeli teknik rahsia ini... dan merealisasikan impian anda mulai sekarang. Atau...
  2. Anda boleh terus lakukan apa yang anda lakukan sekarang. Berlari-lari tanpa arah tujuan dalam putaran tikus sampai bila-bila mencuba menjana wang dengan pelbagai skim cepat kaya/MLM/pelaburan Internet dan lain-lain lagi yang merugikan. Buat apa lagi anda menunggu sedangkan peluang sudah di depan mata anda sekarang!


 

Isi Kandungan :


 

 

Tunggu sekejap... saya perlukan testimoni kejayaan anda nanti seperti di bawah...
 



"Ruang ini di khaskan untuk kejayaan anda selepas ini!



 
YA...
Saya sudah bersedia untuk melabur dalam masa depan saya...

Saya faham bahawa ini adalah tawaran secara terhad sahaja dan...

 
   
YA... Saya mahu gaya hidup yang saya impikan selama ini - kehidupan yang senang, bebas dari masalah kewangan dan SEGALA-GALANYA.
 
   
YA... Saya sudah letih dengan segala penipuan pelaburan Internet, skim cepat kaya dan lain-lain. Saya mahukan cara yang bersih dan halal untuk menjana pendapatan untuk saya serta anak-bini saya.
 
   
YA... Saya tahu bahawa tawaran ini tiada risiko langsung DAN harga serendah RM40 ini akan naik tidak lama lagi.
 
  YA... Saya faham pakej rahsia ini boleh di muat turun serta-merta sekarang.
 
  YA... Saya ingin muat-turunnya sekarang juga!


P.S. Dalam masa beberapa saat lagi, anda akan mengharungi perjalanan yang akan mengubah nasib anda buat selama-lamanya. Dapatkan akses serta-merta sekarang dan nikmati perubahan hidup yang anda sudah lama patut rasai.
 
Tempah Sekarang Sebelum Saya Naikkan Harga Lagi

Bonus dengan pakej ini :

 
   

PERCUMA untuk anda!

1. eBook "Transaksi Hebat" (bernilai RM27)

transaksi hebat oleh en Eruwan Gerry

1 ebook English version  + 1 ebook versi bahasa malaysia


 
   

PERCUMA untuk anda!

2. eBook "Jim-Wilson's eBay Secrets" (bernilai RM20.50)


 
   

PERCUMA untuk anda!

3. eBook "Joe Vitale's Hypnotic Marketing Interviews" (bernilai $27.95)

by Joe Vitale and Jo Han Mok



Step inside of the mind of one of the world’s most successful Internet marketers. Joe Vitale is now known as one of the best copywriters alive today, and in this interview, he discusses promotion and ad writing from his own philosophical approach.
Value $27.95

 
 
 

PERCUMA untuk anda!

3. eBook "Basic HTML for Beginners "

Basic HTML
HTML and Web Design for Beginners
by Dan Thompson
This newly released eBook guides you through the process, step-by-step, of creating your first website from begining to end.

This eBook contains 10 chapters with helpful pictures to make learning HTML a breeze!
 

 

 

Winner Will Receive Direct Download of the Ebook(s) above

no hassle and no shipping fees ~

 

hot

Bid now to avoid disappointment , price may increase the next day  !

 

~ Don't waste another moment ~ BID NOW ~


Delivery
All ebooks purchased are sent via email with HIGH SPEED download link unless specified otherwise. Therefore, there is no shipping charges incurred. If you use spam filter (especially hotmail or yahoo mail), check your junk mail / spam mail folder in case our emails are filtered and don't make it your email inbox .TQ friends !

Thank u and have a nice day

For assistance or more info please :: CLICK HERE :: emails will be replied within 24 hours. :)

Please see my other items.. :: CLICK HERE ::

Terms and Conditions :

1. No COD ,please understand the inconvenience .

2. Successful bidder must conclude the deal and transfer appropriate amount of funds into my Maybank account within 2 days, after auction ends.

3. Full shipping charges must be paid together with the final bid price (end price). This shipping term must be agreed before any bidding.

4. Successful bidder must contact seller within 48 hours after the auction close.

6. SERIOUS BIDDERS ONLY.

7. NO JOYBIDDERS PLEASE.

* Joy bidders will be blacklist and be given negative feedbacks.

Please BID with Confidence.







Payment methods

Q&A (0)
Pakej Ebook Hanya Sesuai Untuk Mereka yang Tidak Mahu Bekerja +Bonus++
RM 10.00 Shipping fee: Peninsular : RM 0, Sabah/Labuan : RM 0, Sarawak : RM 0

Verified Seller

   maranello9's items  •  View all by maranello9  •  Promote your items..

Visit My Store

 

Note :The seller assumes all responsibility for listing this item. Please contact the seller to resolve any questions before or after purchasing the item. Currency is RM (Ringgit Malaysia) unless otherwise noted.
1 This item is on auction.2 Do not bid if you are unable to contact seller or auction has incomplete information.3 Seller cannot sell this item before auction closes. Otherwise, seller's account will be suspended and penalised RM25.00 as Account Re-activation Fee
Site Search :  
Our Affiliates: lmall.my | Superbuy.my | Pretty.my