loading

Pl Supergel Tahan Lama Keras

Our Price
RM 40.00
Shipping
From Selangor , Estimated Arrival 1-3 working days  
Please select option below

X

Quantity
- +
29999 left
ItemID
187727099
Ship To
Within Malaysia ,Ship By: Courier Services,Normal Post
Payment Method
Internet Banking,ATM / Bank In,Bank Transfer
Views
520
Available Quantity
29999
ubattenagabatin
Since 04 May 2009

Feedback Score
: 851+
Positive Feedback
: 98.85%
Total Product
: 275
Item Specification
  • Report
  • Model / SKU :
    Conditions : New

    Product Description


    Pl Supergel Tahan Lama Keras

    Kesan daripada penggunaan PL SUPERGEL yang betul mengikut saranan yang diberikan:

    TAHAN LEBIH LAMA (3 – 8 JAM)
    MENIKMATI SEPENUHNYA KELAZATAN SEKS
    MERASAI KEMUTAN ISTERI ANDA ORGASM
    ANDA BEBAS MENUSUK MASUK KE DALAM FARAJ PELBAGAI ARAH MENGIKUT KESUKAAN TANPA PERLU TERTAHAN-TAHAN
    ISTERI MENCAPAI KLIMAKS SEHINGGA 3 KALI!
     
    TEKNIK PENGGUNAAN PL SUPERGEL
     
    Cara 1:
    Ambil 1 sukatan PL Supergel sapu urat bawah dagu dan takok sehingga kering. Tunggu 1/2 jam lagi lama lagi baik sebelum melakukan persetubuhan, ini adalah kegunaan biasa yang boleh tahan lama sedikit daripada tidak guna langsung. ( tahan lama 30 – 45 minit)
    Cara 2 :
    Ambil 2 sukatan PL Supergel sapu keseluruhan kepala zakar, urat bawah dagu, takok dan kepala sekali sehingga kering tunggu 1 jam lagi lama lagi baik. Ini dapat bertahan lebih lama lagi daripada kegunaan pertama. (tahan lama 1 jam-2 jam)

    Cara 3:
    Ambil 3 sukatan PL Supergel sapu keseluruhan kepada zakar biar kering (tunggu 2 jam) lepas itu ambil 2 sukatan  PL Supergel sapu sekali lagi biar kering dan tunggu 1 jam setengah lagi lama lagi baik. Ini memang sukar untuk keluar mani, kalau basuh dengan sabun sekali pun memang sukar untuk keluar kerana kepala zakar anda sudah ada 2 lapisan PL Supergel dan ianya boleh bertahan sehingga 2 hari.

    KELEBIHAN PL SUPERGEL
    Setiap kali penggunaan/ sapuan PL Supergel, kesannya akan bertahan sehingga 24 jam.
    Pengambilan PL Supergel sangat minima, PL Supergel boleh digunakan sehingga 90 kali untuk setiap botol.
    Tiada campuran gambir Sarawak & kimia. 100% herba terpilih.

    Tidak menimbulkan rasa kebas, panas pada zakar dan isteri anda.
    Tiada bau, melekit atau berminyak. Isteri anda tak akan tahu jika anda tidak memaklumkannya.
    Bersih, suci (boleh dibawa solat), selamat, mudah dan sangat efektif!

    PERHATIAN!!!

    PL SUPERGEL™ tidak mempunyai sebarang kesan sampingan kecuali anda akan terasa berangin pada zakar anda, ini adalah perkara biasa kerana salah satu kandungannya ialah daun pudina untuk membantu penyerapan ubat ke dalam kulit.
    Selepas anda sapu PL Supergel dan menunggu selama 2 jam (lagi lama lagi baik), selama tempoh tersebut sekiranya anda ingin kencing anda boleh membasuh zakar tetapi hanya menggunakan air sahaja TANPA SABUN kerana sabun akan menghilangkan kesan PL Supergel.
    PL SUPERGEL™ ini juga mempunyai rasa pahit kerana ianya adalah berasaskan tumbuhan herba 100%. Oleh itu anda dinasihatkan supaya membasuh dahulu zakar dengan air biasa TANPA SABUN untuk menghilangkan rasa pahit itu.

    TESTIMONI PL SUPERGEL

    Pengguna PL SuperGel 1 : Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu Amien. 016-700 XXXX, JB.

    Pengguna PL SuperGel 2 : Perghhh….., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung…tapi x sampai ketepi..hu hu isteri saya cakap sambung esok je la bang…….UTM, JB.

    Pengguna PL SuperGel 3 : Aku dah pakai lama dah PL SUPERGEL tu, tapi segan nak bagi tau kau.Memang bagus PL SUPERGEL ni ,bukan saja boleh berdayung lama ,tak rasa kebas atau ngilu, memang hebat PL SUPERGEL ni” Pak Ali, Taman Rinting.

    Pengguna PL SuperGel 4 : Memang berkesan sungguh PL SUPERGEL ini , yang terbaik setakat ini yang pernah saya gunakan PL SUPERGEL, macam malam pertama . Bayangkan sehingga isteri saya kepenatan. memang tak rugi saya belanja untuk beli PL SUPERGEL ini. terima kasih bro” En. Nordin , Taman Dahlia ,PG.

    Pengguna PL SuperGel 5 : Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. 012-760 3633 Permas Jaya

    Pengguna PL SuperGel 6 : PL SUPERGEL ni memang hebat,bayangkan sampai isteri saya mengaku kalah , Inilah pengalaman pertama saya ‘berdayung’ dimana isteri saya mengaku kalah, anda mesti cuba PL SUPERGEL” Kata EN. Ahmad , Johor Port, Pasir Gudang.

    Pengguna PL SuperGel 7 : Hari ini orang ketawakan saya..mudah-mudahan suatu hari nanti pasti mereka akan menyanjung saya he he he…hari-hari saya tolong sahabat-sahabat saya yang memerlukannya. Sekarang saya sedang menggilap Honda 016-719 7541 Gelang Patah

    Pengguna PL SuperGel 8 : Saya menyesal lambat gunakan PL SUPERGEL ni, sebenarnya saya dah beli sebulan tapi tak yakin nak cuba.Bila kawan sya kata bagus barulah saya cuba.Puuh memang bagus dan power PL SUPERGEL” Kata En. Said, Tmn.Rinting ,PG

    Pengguna PL SuperGel 9 : Aku rasa bangga dengan Pl SUPERGEL ni, bini aku terkejut…abang lain macam aja malam ni, ada pakai apa-apa ke. “En. Nan ,Tmn. Kota Masai,PG

    Pengguna PL SuperGel 10 : Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu). Bilal, JB.

    Pengguna PL SuperGel 11 : Memang berkesan PL SuperGel sampai isteri saya tidak tahan. Kerani, Senai, JB

    Pengguna PL SuperGel 12 : Puh ! bagus betul laa li PL SUPERGEL yang kau jual tu, sampai penat aku dibuatnya, kau ada lagi tak aku nak lagi satu buat stok.” En Amran , Kilang Felda, Pasir Gudang.

    Pengguna PL SuperGel 13 : Pergghhh! Memang betul-betul “uuuuu”… Isteri senyum memanjang..tidak terucap dengan kata-kata,..memang dapat rasai kepuasan dalam pelbagai teknik…! Pembantu Perubatan, Hospital Kerajaan, JB.

    Pengguna PL SuperGel 14 : Amat menakjubkan.Perubahan yang amat ketara. Guna gear 5 baru keluar. SAYA MESTI PILIH PL SuperGel! Peniaga, Pontian, Johor.

    Pengguna PL SuperGel 15 : Terima kasih ketengahkan PL SuperGel ini kepada saya…semalam siang tenaga kurang. Maklumlah pertarungan yang lama berlaku pada malam sebelumnya. Isteri tiba-tiba pelik tetapi gembira dengan perubahan yang berlaku. Ada ke patut dia mintak lagi malam ini?:-) Tutor, Kempas, JB

    Trivia PL Supergel…
    - 30% pelanggan kami adalah wanita
    - PL Supergel telah berada di pasaran lebih 6 tahun
    - Produk herba melayu PL Supergel telah berada di Eropah (UK) 2005, Timur Tengah 2005, Brunei/ Thailand dan Singapura 2003


      Buy with confidencewe have 1308 Good Ratings from buyers !

    BuyerItem IDDateRatings
    ro**** 186588418 1/21/2017 5:12:00 AM Nice seller. Fast shipping. Thanks.
    md**** 183294037 1/19/2017 2:59:00 PM Quick respon with customer order and delivery. see you next purchase
    is**** 181662088 1/16/2017 1:12:00 PM very recommended
    Bu**** 186811317 1/12/2017 11:15:00 AM I’m glad using this website & I will recommend you to my buddy. The item is in good condition thank you for your best services. I hope next time we can deal a great business again.
    MA**** 186838273 1/12/2017 7:42:00 AM -
    ra**** 186687772 1/8/2017 4:43:00 PM -
    am**** 183227879 1/8/2017 11:52:00 AM Good and prompt respond.
    am**** 183403899 1/8/2017 11:52:00 AM Good and prompt respond.





    Questions & Answers   Ask Seller


    Show:
    User:   nhsecret24/04/2016 01:40 PM
    Question:   ada pos ke singapore tak?
    View All

    Recently Viewed Items


    POSLAJU

    Questions & AnswersDo you have any questions to ask merchant about this product   Ask Seller


    Display:
    User:   nhsecret24/04/2016 01:40 PM
    Question:   ada pos ke singapore tak?
    View All

    Related Products

    ubattenagabatin' Best Seller

    Promotion Items

    ubattenagabatin' Items




    Note : The seller assumes all responsibility for listing this item. Please contact the seller to resolve any questions before or after purchasing the item. Currency is RM (Ringgit Malaysia) unless otherwise noted.
    Back to Top
    lelong class
     
    subscribe
    Our Affiliates : Lmall.my | Superbuy.my | Pretty.my