loading
JAM AZAN TAQWIM SOLAT DIGITAL MODEL IMAN SAFAA BL 2

    JAM AZAN TAQWIM SOLAT DIGITAL MODEL IMAN SAFAA BL 2

    TAWARAN RAMADHAN MODEL TERBARU FREEPOS SEMENANJUNG
    RM 309.00
    RM 349.00
    -11% Off

    Please select option below

    X

    Quantity
    - +
    10 left
    Delivery From Selangor
    Estimated Arrival : 3-5 working days.
    Shipping Fee
    RM 0 by courier to Peninsular Malaysia
    RM 25 by courier to Sabah, Labuan
    RM 25 by courier to Sarawak
    Ship To : Within Malaysia
    ADD TO CART
    BUY NOW
    Add to wishlist
    Since 24 Feb 2012
    Chat Now
    We accept
    and more
    Buyer Protection
    with NetPay
    Full Refund if you don't receive your order*
    N/A
    N/A
    Popular Products
    Product ID : 204450254 Brand : IMAN Model / SKU : SAFAA BL 2 Conditions : New


    JAM AZAN TAQWIM SOLAT DIGITAL MODEL IMAN SAFAA BL 2
    MODEL SAFAA BL 2

    JAM AZAN TAQWIM SOLAT DIGITAL MODEL IMAN SAFAA BL 2


    JAM AZAN TAQWIM SOLAT DIGITAL MODEL IMAN SAFAA BL 2


    JAM AZAN TAQWIM SOLAT DIGITAL MODEL IMAN SAFAA BL 2

    SAFAA BL 2 Hitam - Dengan Setiap Kesusahan Adanya Kesenangan

    Kod Produk: CS4-BL-06

    Jam azan digital untuk kegunaan di rumah digayakan dengan seni kaligrafi tradisional Arab yang indah. Jadikan ianya hiasan di rumah mahupun hadiah buat yang insan tersayang. Tenangnya hati bila diuliti azan dan Al-Quran sepanjang masa.Istimewa sangat rasanya bila dapat hadiahkan ibu dan ayah dengan jam solat IMAN ni. Waktu pagi rumah dialun zikir dhuha dan doa. Kemudian ada bacaan Al-Quran diseliti makna dalam bahasa Melayu. Bagus juga bila dapat faham makna Al-Quran ni. Tak perlu cari masa yang sesuai pun untuk tambah ilmu. Sambil-sambil buat kerja kat rumah tu pun boleh dengar tafsir Al-Quran. Tenang... sangat. Mesti makin sayang ibu dan ayah pada kita.

    Kita ni biasalah sering lupa kan. Nak zikir, nak beribadah tu perlu diingatkan. Bila dah ada jam azan dan solat digital IMAN ni kat rumah, hidup lebih senang. Bila kita duduk-duduk kat rumah tu, tiba-tiba ada kedengaraan zikir dan selawat dari jam azan. Jadi terus aje kita ikut sekali zikir dan selawat dalam hati. Besar nikmatnya kan.

    Jam azan digital kategori SAFAA ini saiznya kecil sesuai letak atas meja ataupun rak. Nak gantung kat dinding pun boleh. Cantik sangat sesuai dijadikan dekorasi rumah.

    Fungsinya banyak sangat, berbaloi-baloi. Paling penting 10 minit sebelum masuk waktu solat, kita dah diingatkan oleh jam ni yang waktu solat dah nak dekat. Jadi dapatlah bersiap-siap lebih awal, baru lah dapat solat di awal waktu. Besar ganjaran untuk orang yang bersolat di awal waktu.

    Penghantaran percuma pula tu kalau alamat di Semenanjung Malaysia. Klik aje butang 'Add to Cart' sekarang, tengok-tengok dalam masa 3 hingga 5 hari dah sampai pun jam ni pada ibu dan ayah. Bahagianya hati. Siapa yang tak gembira bila dapat membahagiakan ibubapa kan. Klik terus butang'Add to Cart' sekarang. InshaAllah ada keberkatan dalam usaha yang sedikit ni. Manalah tahu ini salah satu jalan ke syurga.. amin.

    • Warranty 1 tahun dari Pengeluar.
    • 5 Pilihan Azan
    • 200 Pilihan Pengera
    • 30 Pilihan Zikir
    • Bacaan Al-Quran satu mukasurat 10 minit selepas azan
    • Program SD Card diakses mudah melalui komputer
    • Alat kawalan jauh membantu pilihan audio
    • Waktu solat tepat mengikut kalendar Taqwim JAKIM
    • Tarikh Hijrah dan Masihi
    • Tersedia tempahan khas
    Saiz 40.5×33×4.5 CM
    Berat 2kg termasuk kotak
    LED 0.56"
    Audio Zikir, Azan, Quran dan boleh ditambah
    Adaptor 220Vac / 5Vdc 1A
    SD Card 8GB
    Bateri sokongan

    3VDC ( Lithium CR2032 )

    Penghantaran percuma ke Semenanjung Malaysia. Penghantaran ke Sabah & Sarawak RM25.


    Last Updated @ 8/29/2018 11:03:35 PM


    Last Updated @ 8/29/2018 11:10:40 PM







    Payment can be made via Maybank2u for Maybank customers or CIMBClicks for CIMB Bank customers. Payment can also be made via cash deposit to any of the two banks. For certain items where delivery is near Kajang Area COD can be arranged for certain items.

    Normal Delivery: POS Laju

    Delivery normally takes 2 to 3 days after full payment received. Tracking number will be updated in lelong.my once item has been posted.

    Average Product Rating

    0.0 stars out of 5
    5 star
    0
    4 star
    0
    3 star
    0
    2 star
    0
    1 star
    0
    Share your thoughts with others
    Write a review
    Only buyers who purchased the product may leave a review

    Frequently Bought Together

    Customers Who Bought This Item Also Bought

    Related Products

    Recently Viewed Items

    fadilahsulaiman' Best Seller

    Promotion Items

    fadilahsulaiman' Items



    You may also be interested in Tag:



    Seller & Buyer Communication
    We provide a transparency communication between buyer & seller in a secure platform.
    Save Money & Time
    We give an access to everything buyer need at competitive prices.
    Secured & Protected
    All the information & transaction are secure with our Netpay system.
    MOBILE APPS
    app store
    google play
    RECEIVE NEWS & SPECIAL OFFERS TODAY
    Subscribe
    WE ACCEPT THE FOLLOWING PAYMENT METHODS
    netpay maybank publicbank cimb hongleong
    STAY CONNECTED
    Copyright © 2018 Interbase Resources Sdn. Bhd. (465435-U).
    All product names are trademarks of their respective companies.
    Lelong.my is not affiliated with or endorsed by any company listed on this site.