loading


Makanan Kesuburan Suami & Isteri

RM 130.00
Normal Price
RM 240.00    You save RM 110.00 (46%)
Shipping
From Kelantan , Estimated Arrival 1-3 working days.  
Please select option below

X

Option
:
Quantity
- +
*Quantity exceeds maximum allowed
Do you have question regarding this product?
Live chat with MyMurahdotcom now.
Chat with me
ItemID
204535466
Ship To
Within Malaysia ,Ship By: Courier Services,Self Collect
Weight
0.5 (kg or dimension)
Views
28
Seller Information
MyMurahdotcom
Store since 21 Nov 2016

Feedback Score
: 69+
Positive Feedback
: 100.00%
Total Product
: 285
Full Refund if you don't receive your order*
Popular Products
Item Specification
  • Report
  • Brand : Teratak Jamu
    Conditions : New

    Product Description


    Makanan Kesuburan Suami & Isteri


    Anda & Pasangan Anda Mempunyai Masalah Untuk Mendapatkan Zuriat ?

    Dah berikhtiar dengan SUSU BUAH ZURIAT KHAWLAH & SUSU KOPI ARAB HAMZAH ?


    Bagi pasangan yg ber'TTC' mesti dah biasa dengarkan petua dan tips utk mudah hamil dgn mengamalkan susu kambing, buah zuriat, madu, kurma, habatussauda, halba dan macam-macam lagi. kan?



    Alhamdulillah ramai yg dgn izin Allah berjaya hamil dgn mengamalkan petua-petua dan tips di atas dengan konsisten. Sebab bahan2 tersebut mmg terbukti bagus dan ada khasiat yg tinggi utk meningkatkan kesuburan suami isteri. Tapi haruslah diimani bahawa itu hanyalah asbab dan yg mengurniakan rezeki itu adalah hanya Allah swt. Kita hanya berikhtiar.


    Cuma nak dapatkan dan nak menyediakan bahan-bahan ni agak susah, bagi yg dah mencuba tu mesti setujukan? Susah nak cari susu kambing segar di pasaran sekarang, kalau ade pun tak boleh beli banyak2 dan simpan sebab mudah rosak. Itu belum citer bau hamis die yg ramai tak tahan nak minum. Minum rebusan buah zuriat. Nampak mudah jer kan? Tapi sape yg dah try mesti setuju yg nak mendapatkan buah zuriat dah la susah, nak mengopeknya pun sgt-sgt mencabar dan kena rebus pulak sampai keluar warna mcm air teh.


    Kami faham semua tu. Kami sudah membantu dan berinteraksi secara rapat dgn pasangan suami isteri yg sedang TTC ni sejak 2014 lagi, iaitu ketika Jamu Zuriat Yusof Zulaikha mula berada di pasaran sehingga sekarang. Ribuan pasangan sudah berjaya menimang zuriat sendiri dengan izin Allah, alhamdulillah. Kami selalu menggalakkan pelanggan-
    pelanggan kami utk berikhtiar juga dgn petua-petua dan doa-doa yg boleh diamalkan setiap hari. Ramai yg mengadu agak sukar utk mengamalkan petua2 tersebut atas kekangan masa untuk menyediakan bahan2nya.


    Kami menghasilkan Susu Buah Zuriat KHAWLAH utk memudahkan anda mengamalkan dan mendapat khasiat dari bahan-bahan tersebut iaitu Susu Kambing, Buah Zuriat, Kurma dan Madu. Untuk menghilangkan bau hamis susu kambing, kami menambahkan perisa Vanilla yg sedap dan lazat. Dan serbuk buah zuriat yg kami gunakan adalah 100% dari buah zuriat asli yg diproses sendiri, tiada sebarang campuran atau sintetik. Susu ni boleh diamalkan sekali suami dan isteri.


    Sebenarnya Susu Buah Zuriat Khawlah & Susu Kopi Hamzah sama khasiat cuma untuk Susu Kopi Hamzah ada tambahan arabica coffee & habatussauda untuk gandakan lagi kesuburan suami & rasa kafein. Sebab kebanyakkan suami lebih sukakan rasa kopi. Sebab tue sekarang ni, kami keluarkan Susu Kopi Hamzah untuk para suami.






    Cara nak amalkan pun senang sangat..
    Hanya bancuh 1 sachet dengan 150ml air suam dan kacau atau shake. Minum ketika perut kosong samaada pagi sebelum sarapan atau malam sebelum tidur. Jangan gunakan air yg terlalu panas utk mengelakkan dari khasiatnya hilang. Susu ini boleh diminum utk suami dan isteri. Lagi bagus diminum ketika masih suam.




    1 botol mengandungi 20 sachet untuk kegunaan 20 hari


    Siapa yg sesuai utk amalkan Susu Buah Zuriat Khawlah ini?

    1 - Pasangan yg sedang berusaha utk hamil
    2 - Pasangan yg merancang utk menambah zuriat
    3 - Pasangan baru berkahwin dan nak segera hamil


    Antara masalah yang berlaku ialah :

    1) Period Tak Teratur
    2) Senggugut
    3) Keputihan
    4) Endosmetriosis/Ademyosis
    5) PCOS
    6) Fibroid/Cyst
    7) Gugur
    8) Peranakan Lemah
    9) Tiub Fallopio Tersumbat
    10) Peranakan Luar Rahim
    11) Sperma (Air Mani Cair)
    12) Mati Pucuk


    InsyaAllah Susu ini dapat membantu suami isteri yang mempunyai masalah sukar hamil..








    Sudahkah anda berikhtiar dengan petua moden ni?
    • Tiada bau hamis.
    • Senang sgt nak amal, koyak sachet dan bancuh dengan air suam.
    • Suami isteri boleh minum setiap pagi.


    Sedap - Tak Hamis - Mudah Diamalkan

    Saya nak Combo Susu Zuriat

    sms/whtsApp Susu Zuriat ke +6013-9512445

    • Postage by POSLAJU only around Malaysia. Take 1-5 working days to deliver depend on location.
    • Postage on Sunday, Tuesday & Thursday at 12.00 pm every week... 3 X weekly.
    • The information of the item is CONFIDENTIAL and INVISIBLE


    Last Updated @ 5/31/2018 2:45:00 AM

    Please buy with confident. Trusted seller with registered company.


      Buy with confidencewe have 48 Good Ratings from buyers !

    BuyerItem IDDateRatings
    dr**** 193431285 7/12/2018 8:19:00 PM -
    za**** 201828672 7/12/2018 6:44:00 AM Fast services and item pack in good condition.
    sh**** 200519221 7/4/2018 4:40:00 PM Item received
    ki**** 191343065 6/27/2018 2:15:00 PM best seller
    ro**** 197889693 6/26/2018 8:51:00 PM Very Fast Delivery. Recommended To All. Will repeatedly soon
    ri**** 194852722 6/8/2018 4:10:00 PM Fast response, delivery.. Will trade again 👍
    sy**** 191343065 6/1/2018 5:05:00 PM -
    sy**** 198018254 6/1/2018 5:05:00 PM -





    Questions & Answers   Ask Seller


    Postage on Sunday , Tuesday and Thursday at 1.00 pm every week by POSLaju around Malaysia

    Questions & AnswersDo you have any questions to ask merchant about this product   Ask Seller

    0.0

    0.0 stars out of 5
    5 star
    0
    4 star
    0
    3 star
    0
    2 star
    0
    1 star
    0
    Share your thoughts with others
    Write a review
    Only buyers who purchased the product may leave a review

    Frequently Bought Together

    Customers Who Bought This Item Also Bought

    Related Products

    Recently Viewed Items

    MyMurahdotcom' Best Seller

    Promotion Items

    MyMurahdotcom' Recently Sold

    MyMurahdotcom' Items




    Note : The seller assumes all responsibility for listing this item. Please contact the seller to resolve any questions before or after purchasing the item. Currency is RM (Ringgit Malaysia) unless otherwise noted.
    Back to Top
    Our Affiliates : Lmall.my | Superbuy.my | Pretty.my