loading


PL SUPERGEL Plus Untuk Tahan Lama. Pek Baru

Our Price
RM 50.00
Shipping
From Kuala Lumpur , Estimated Arrival 1-3 working days.  
Please select option below

X

ItemID
173792370
Ship To
Within Malaysia ,Ship By: Courier Services
Payment Method
Internet Banking,ATM / Bank In,Bank Transfer
Views
628
Available Quantity
29999
Time Left
Closed
This item has ended
Seller Information
herbapower2u
Store since 24 Mar 2014

Feedback Score
: 292+
Positive Feedback
: 100.00%
Total Product
: 53
Item Specification
  • Report
  • Model / SKU :
    Conditions : New

    Product Description


    PL SUPERGEL Plus Untuk Tahan Lama. Pek Baru

    PL SUPERGEL PLUS

    pl supergel plus murah original

    Produk terbaru pasaran untuk mengatasi masaalah pancut awal

    yang lebih mudah digunakan kerana di pack seperti bentuk tiub dan anda hanya perlu picit dan ratakan di kawasan kepala dan

    bawah batang zakar anda. Ianya juga mempunyai kandungan isipadu lebih banyak iaitu 20ML dan boleh digunakan sehingga 30 kali

    pl supergel plus murah

    PL SUPERGEL PLUS

    Apa itu PL Supergel Plus?

    • Sejenis gel untuk batin lelaki yang mudah digunakan.

    • Hanya perlu disapu pada zakar & lakukan urutan biasa.

    • Memberikan kesan dalam masa singkat.

    Apa yang anda akan rasa dengan PL Supergel Plus ini?

    • Mendayung laju lebih 30 minit berterusan tanpa rasa nyilu pada zakar.

    • Ketegangan zakar meningkat lebih dua kali ganda dari biasa.

    • Mendorong nafsu anda ke tahap yang tidak pernah anda bayangkan sebelum ini.

    • Nikmat klimaks yang belum pernah anda rasai sebelum ini.

    • Isteri anda mengerang tanpa henti sehingga terjerit kepuasan.

    • Badan anda berdua basah dengan peluh berahi kerana dayungan laju 30 minit tanpa henti.

    • Isteri anda begitu buas kerana terkejut dengan kehebatan anda.

    • Isteri anda klimaks berkali-kali semasa anda mendayung laju.

    • Isteri anda akan terbaring keletihan dan anda masih boleh beraksi hebat.

    Disclaimer: Result using this product may vary from person to person
    Kenapa anda mesti dapatkan PL Supergel Plus?

    • Ia adalah satu teknologi yang pertama seumpamanya di Malaysia.

    • Ia 100% hasil kebijaksanaan pengeluar Bumiputera Malaysia.

    • Mempunyai Sijil GMP

    • Produk halal digunakan

    • Risau produk tidak berbaloi dengan harga.

    Kehebatan PL Supergel bukan terletak pada saiz botolnya, tapi pada kebekerkesanannya. Sekali anda sapu PL Supergel, anda akan tahu bertapa besarnya nilai PL Supergel untuk kepuasan anda suami isteri. Satu  kepuasan yang tiada bandingnya.

    KANDUNGAN PL SUPERGEL PLUS 

    Produk adalah selamat kerana PL Supergel menggunakan 100% bahan-bahan semulajadi iaitu air suling, Aloe Vera Gel, Olive Squalene, Apricot Kernel Oil, Vitamin C, Extracts of Korean Red Ginseng, Hawthorne  Berry, Ginkgo Biloba, Muira Pauma, Catuaba Bark, Cuscuta Seed dan pelbagai lagi didalam formula yang  telah digunakan turun temurun .

    TESTIMONI DARIPADA PENGGUNA

    Pengguna 1 : Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu Amien. 016-700 XXXX, JB.

    Pengguna 2 : Perghhh….., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung…tapi x sampai ketepi..hu hu isteri saya cakap sambung esok je la bang…….UTM, JB.


    Pengguna 3 : Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. 012-760 XXXX Permas Jaya

    Pengguna 4 : Memang berkesan sungguh PL SUPERGEL ini , yang terbaik setakat ini yang pernah saya gunakan PL SUPERGEL, macam malam pertama . Bayangkan sehingga isteri saya kepenatan. memang tak rugi saya belanja untuk beli PL SUPERGEL ini. terima kasih bro” En. Nordin , Taman Dahlia ,PG.

    Pengguna 5 : PL SUPERGEL ni memang hebat,bayangkan sampai isteri saya mengaku kalah , Inilah pengalaman pertama saya ‘berdayung’ dimana isteri saya mengaku kalah, anda mesti cuba PL SUPERGEL” Kata EN. Ahmad , Johor Port, Pasir Gudang.

    Pengguna 6 : Saya menyesal lambat gunakan PL SUPERGEL ni, sebenarnya saya dah beli sebulan tapi tak yakin nak cuba.Bila kawan sya kata bagus barulah saya cuba.Puuh memang bagus dan power PL SUPERGEL” Kata En. Said, Tmn.Rinting ,PG

    Pengguna 7 : Aku rasa bangga dengan Pl SUPERGEL ni, bini aku terkejut…abang lain macam aja malam ni, ada pakai apa-apa ke. “En. Nan ,Tmn. Kota Masai,PG

    Pengguna 8 : Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu).Bilal, JB.

    Tiada acc lelong?  Bank in RM50 dlm Maybank 164388703216 atau CIMB 7013497994 atau Public Bank 4-9764626-18 (Mohd Noor Mohd Haniff) kemudian SMS nama, alamat, jumlah bank in & nama produk ke 017-3559527.



      Buy with confidencewe have 417 Good Ratings from buyers !

    BuyerItem IDDateRatings
    co**** 182439407 7/24/2017 9:51:00 PM recommended seller
    ti**** 190723837 6/28/2017 11:57:00 PM Good seller... Will repeat buy
    ai**** 185030075 6/28/2017 10:12:00 AM -
    az**** 181959272 6/23/2017 10:39:00 PM -
    az**** 180421901 6/23/2017 10:39:00 PM -
    fa**** 190631913 6/23/2017 8:58:00 AM -
    sk**** 185030075 6/7/2017 8:52:00 PM -
    se**** 191832689 6/2/2017 8:20:00 PM item arrive in good order





    Questions & Answers   Ask Seller


    - Cash on Delivery in KL (Jalan Tun Razak, Bukit Bintang, Ampang Dan Kawasan Berdekatan.

    - Poslaju

    Questions & AnswersDo you have any questions to ask merchant about this product   Ask Seller

    0.0

    0.0 stars out of 5
    5 star
    0
    4 star
    0
    3 star
    0
    2 star
    0
    1 star
    0
    Share your thoughts with others
    Write a review
    Only buyers who purchased the product may leave a review

    Frequently Bought Together

    Customers Who Bought This Item Also Bought

    Related Products

    Recently Viewed Items

    herbapower2u' Best Seller

    Promotion Items

    herbapower2u' Recently Sold

    herbapower2u' Items




    Note : The seller assumes all responsibility for listing this item. Please contact the seller to resolve any questions before or after purchasing the item. Currency is RM (Ringgit Malaysia) unless otherwise noted.
    Back to Top
    lelong class
    Our Affiliates : Lmall.my | Superbuy.my | Pretty.my